onsdag den 14. december 2011

Problemer med at kommentere.

Hvis i syntes det er mærkeligt jeg ikke kommentere på alle jeres fine indlæg.
Er det bestemt ikke, fordi jeg ikke har lyst.
Men jeg kan ikke...
I over 14 dage har min blog drillet.
Kan ikke komme ind i design og redigere i mine gadget, uden jeg går ind i min Internet Explore Browser.
Går jeg ind på min Goggle Chrome Browser vil den bare ingenting.
Så tænker i nok, hvorfor bruger hun så ikke den der duer.
Men den er så langsom og virker kun hver anden gang.
Jeg har prøvet at slette mine Caches og Cookies men det hjalp heller ikke.
Så hvis i vil have, at jeg kan kommentere jeres indlæg, må i meget gerne ændre jeres måde man lægger kommentarer ind på.
Jeg vil så gerne kunne kommentere jeres fine indlæg.-)
I kan følge guiden i dette indlæg Her!

Ved ikke om det kun er mig, der har problemer, men det er ved at være rigtig træls.
Tror problemet kom, da jeg tilføjede sneen på min blog, så den er fjernet igen desværre.
Det så ellers så hyggeligt ud.
Har flere gange fået denne fejl kode bx-9q205t
Hvis der sidder en, der har bare lidt styr på blogging problemer.
Vil jeg være evig taknemlig for hjæpen....



Dem som har denne, kan jeg ikke kommentere.

Hvis i ændre til denne, kan jeg igen.


5 kommentarer:

  1. Ja, det er irriterende, når Blogger driller! De seneste dage har jeg også oplevet flere gange at blive logget af, når jeg har sendt en kommentar! Grrr...!

    Har prøvet at tjekke koden du oplyser, men kan ikke finde er svar på, hvad den står for. Desværre!

    M.h.t. valg af kommentarfelt, så er det POPOP-versionen, du foreslår andre bloggere at anvende, i stedet for "indlejret"... :-)

    Jeg vil stadigvæk anbefale at skifte HELT til Disqus! ;-)

    Go'nat og sov godt!

    SvarSlet
  2. jeg ved ikke lige hvilken jeg har, men det er længe siden du har været forbi mig, så måske..... men jeg ved så heller ikke lige hvordan man ændre til den anden.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Jeg har ikke haft problemer af den slags, men jeg har været inde og ændre mine indstillinger. Nu kan du kommentere hos mig, hvis du skulle få lyst!
    Knus fra Rita

    SvarSlet
  4. Hej Lis

    Du har lige netop den , som jeg ikke kan kommentere på.
    Har faktisk prøvet at kommentere et par gange på din fine vest.

    Du kan følge vejledningen, det er rimlig nemt.

    Lisbeth.

    Jeg ved ikke lige hvordan man laver den du har.
    Kan du ikke lave en vejledning, så det er nemmere.
    Så er du sød:-)

    Rita-

    Det lyder godt.

    Nu vil jeg køre til hygge hos en veninde...

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Kedeligt når blogger driller Knus Karina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.