fredag den 16. december 2011

Lidt lækkert Juleslik.

I år har vi bestemt, at vi skal nyde julen med lidt ekstra godt jule slik og ikke det vi plejer.
Heller  lidt men godt:-)
Så jeg har siddet og bestilt lidt lækkert på nettet.
Fra nogle af mine favorit steder.
Hvis i skulle blive lækre sultne, har jeg noteret de hjemmesider som jeg har besøgt.
Der er også mange lækre sager, som man kan bruge som mandelgave.
Min største favorit er Lakrids A fra Johan- Bulow.
Sådan en dåse, skal man ikke sætte foran mig, så er den meget hurtig tom.
Eller lakridsmandlerne fra Gabrielles.dk   uhmm... de smager skønt....

Har i noget yngling slik, som i bare ikke kan lade stå?

www.summerbird.dk ( henviser til alle deres forhandlere)
www.karamelkompagniet.dk ( forhandles også hos www.gabrielles.dk )
www.kaffethehuset.dk
www.Vildmedvin.dk ( som forhandler vores yngling lakrids)
www.sømodsbolsjer.dk ( Bruger dem rigtig som mandelgave)








2 kommentarer:

  1. Hey Susi
    Har fakisk lige bestilt og fået et kæmpe kræmmerhus fra Karamelkompagniet, der er 1 kg karameller i. Uhmm de er bare gode.
    karmellerne skal dele til fx gaver samt til mandelgaverne. Endvidere har jeg købt lakridspulver fra Jan Bulow som skal bruge til konfekten.
    nam nam.
    :O)Klem fra mig

    SvarSlet
  2. Hej Mille.

    Ja! de karameller er bare lækre.
    Smagte dem første gang jeg fik en lille pose med min bestilling fra Gabrielles.
    Siden har jeg bare været vild med dem.
    Har også bestilt lakrids pulveret hos Gabrielles.
    Det er bare lækkert.
    Så jeg glæder mig til jeg skal igang med konfekten.

    Også god dag til dig.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.