tirsdag den 20. december 2011

Se hvad jeg har vundet.

Jeg var så heldig forleden dag, hos Millevanille hvor jeg vandt denne smukke lampe.
Lampen er lavet af gamle glasskåle og er bare så sød.
Glæder mig til at få den hængt op.
Måske skal den i soveværelset eller i vores entre, når den står klar.
Vi er håbløst bagud med vores projekter, så det varer lidt.
Har lovet mig selv, at jeg ikke finder på flere projekter, før dem vi har gang i er færdige.

Tak til Tine fordi jeg  endnu engang,  blev den heldige....








12 kommentarer:

  1. Hvor er den fin - tillykke med den! Ønsker dig en rigtig dejlig jul, Susi! Knus; Heidi

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot - du er heldig! Den skal nok komme til sin ret i dit hjem!
    Knus fra Rita

    SvarSlet
  3. Den er fin og personlig.

    Jeg kender alt til at være bagud. Lillesøsters værelse halter bagud, dog har jeg "købt" malingen hos malbilligt.dk takket være dig :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den altså fin - stort tillykke :0)

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot ... knus Karina

    SvarSlet
  6. Hello! So many nice things here! I love it!!

    SvarSlet
  7. Heldige dig, Susi! De er fede disse "lampe-skåle".

    Har du mon været forbi min blog idag (efter 12)? Ellers kan det anbefales... ;-)

    Go' tirsdag!
    *KNUS*

    SvarSlet
  8. Oi, så fin;)
    Heldig du ♥
    Og du fortjener det virkelig, slik som du alltid deler ut gaver;)

    Ha en fin tirsdag Susi;)

    Klem Line

    SvarSlet
  9. Det glæder mig du er glad ved den :-) og godt den nåede hel til Farsø :-)

    SvarSlet
  10. Hvilken sød ide at bruge gamle glasskåle til lampeskærm, elsker den slags kreativitet!

    Kram Helle

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.