mandag den 22. august 2016

På besøg hos Maileg på Formlands messen...

I lørdags var jeg en tur på Formland messen i Herning og besøgte bla. Maileg´s fine stand.

Det kom der en hel del billeder ud af, kunne sagtens have taget mange flere, da der var så mange fine nyheder både til den kommende Jul, men også til de kære børn og barnlige sjæle som mig ;-)

Hvis ikke i nået forbi messen, så læn jer tilbage og nyd alle de fine nye Maileg sager...

I kan også finde Maileg´s nyheder her !

Er i på Facebook, kan i følge deres gruppe her!  

Måske i også har lyst til at være med i vores lille Maileg gruppe på Facebook, her kommer ofte fine Maileg sager til salg, eller skønne ideer til jer der er vilde med Maileg.

I finder os her! 

Tak fordi i læste med, det så hyggeligt :-))
























































































4 kommentarer:

  1. Åhh.. Maileg har så mye fint. Nå ble den ønskelista mi veldig lang :-)

    http://a-po.st/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Man kan nemt blive fristet, når man ser alle deres smukke sager <3

      Tak fordi du kiggede forbi <3

      Knus Susi

      Slet
  2. Sikke fantastiske billeder Susi. Præcis som selv at være der.
    Jeg ville ønske at mine børn var mindre nu. For hold da helt op der er meget sødt. Er helt betaget..........
    Men vi voksne kan jo selvfølgelig også være med:))))))))
    Mine står jo nok mere i gamle glasdukker.......
    Smukt gengivet og sikke ideer man kan få.

    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Charlotte.

      Jeg er også glad for, at jeg kan være barn sammen med mine børnebørn, der elsker det lige så meget så mig.

      Har samlet det i mange år, så man kan vel godt kalde sig for Mailegtosse <3

      Tak for din søde hilsen.

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.