fredag den 9. december 2011

Blæsevejrsdag.

Hold da op!! hvor det blæser , håber ikke i er blæst væk derude...
Vil lige starte med at fortælle jer, at jeg er ved at være så træt af at blogge.
Jeg har i snart en uge, ikke kunne kommentere hos jer blogger der har den gamle måde, hvor man skal vælge profil.

Kan huske jeg selv havde problemer med at i kunne kommentere hos mig, for et par måneder siden.
Så fik jeg et godt råd fra en sød blogger.
Jeg skulle gå ind og ændre mine indstillinger  på denne måde.

1) Klik på Design øverst op til højre
2) Derefter på indstillinger øverst til venstre
3) Og derefter på kommentarer lige neden under.
4) Find så der hvor der står kommentarformularmeddelelse
5) Sæt prik ved " Popup- vindue
6) Klik på gem.

Måske det kan hjælpe jer.
Så bliver det ligesom hos mig, når der skal kommenteres.
Jeg har ikke haft problemer med det siden.

Men jeg har desværre et andet problem, som åbenbart ikke løser sig selv.
Når jeg går ind i Design for at oprette f.eks en gadget.
Kan jeg kun se en fjerdel af alle mine Gadget, og der hvor der står tilføj Gadget er væk.
Så jeg kan f.eks ikke linke til nogen.
Er der en derude, der har oplevet det og måske kan hjælpe mig.

Men nu til noget helt andet.
I skal se hvad jeg købte hos  Gabrielles.dk forleden dag.
Det store flotte zinkhus fra Walther og Co .
Jeg mangler lige at få det pyntet, men har ikke haft det så godt, så det kommer en af dagene.

Ha´en dejlig dag og pas nu på i ikke blæser væk....





15 kommentarer:

  1. Hej Susi -

    Du er ikke alene om at synes, Blogger opfører sig underligt for tiden.

    M.h.t. kommentarer indlejret på side el. i pop-up, så gik jeg selv over til pop-up-versionen, da kommentarerne drillede hos mig, men jeg syntes ikke det blev 100% godt. Derfor skiftede jeg til Disqus. Det fungerer fint (indtil videre i hvert fald. ;-))

    Har du overvejet at skifte? Det kan anbefales. Også fordi det er rigtig smart, at man kan svare hver enkelt kommentar.

    Her blæser det også, men ikke så slemt som under forrige stormvejr... ikke endnu i hvert fald, men måske der kommer mere... :-)

    Go' fredag i vinden...! (Jeg holder mig indendørs og plejer min "snøften og hosten"!)

    *KNUS* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth.

    Ja! det er rigtig smart den du har.
    Men jeg har ikke altid helbred til at svare alle.
    Så jeg syntes den jeg bruger nu er okay indtil videre.

    Håber snart du bliver frisk igen, du har da også snart ligget længe.
    Her svinger det meget lige pludselig for jeg det helt vildt varmt og andre gange skal jeg bare under dynen med varmedunken.
    Men det er ved at blive bedre, så jeg håber snart det er væk igen.

    God Bedring.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Susi -

    ØV! Det er også noget forkølelses/influenza-halløj, du er ramt af? Jeg har det ligesom dig med varme / kulde... Dog MEST varme... (men det er nok p.g.a. alderen ;-))

    Jeg bestræber mig på at svare alt og alle, men det er ikke altid jeg får det gjort. Men man kan jo sagtens nøjes med at skrive et "Tak :-)" i mange tilfælde. :-)

    Vil lige skynde mig at tilføje, at Disqus ikke fungerer på SIDER men kun i indlæg. På sider er det Bloggers kommentarsystem, der automatisk kommer frem... og så fungerer det ikke. (Du kan evt. huske min konkurrence forleden dag, hvor der gik ged i det på siden, så jeg måtte oprette den i et indlæg i stedet for?)

    Der er nok intet der fungerer helt uden problemer, når det drejer sig om den kære teknik!

    Også rigtig god bedring til dig...!

    *KNUS*

    Fra Lisbet
    - som vil smutte tilbage til sofaen med en kop varm te...! ;-)

    SvarSlet
  4. Lisbeth

    Ja! det er noget træls noget, ligesom man man tror man har det bedre, så får man det skidt igen.
    Så det er ikke så meget der sker i det lille hjem.

    Ved god at den teknik altid vil drille, men syntes nogen gange det bliver for træls at blogge, når det driller hele tiden.
    Så var det nemmere, da jeg havde min hjemmeside.
    Så måske bliver det sådan igen.

    Se du at komme under dynene søde...

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Det var vel nok et dejligt lille zinkhus. Det skal nok blive endnu flottere når du får det pyntet!
    Ja her stormer det også, så man skal stå godt fast derude.
    God dag til dig......knus

    SvarSlet
  6. Hej Malm

    Ja! er det ikke bare super flot:-)
    Glæder mig til jeg er helt frisk, så jeg kan få det pyntet.

    Er kun glad for jeg er indendører i det her møgvejr.
    Men her til morgen blev jeg vækket at stormen, det lød som om taget lettede.
    Det er ikke særlig rart, når det blæser så meget.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Her blæser det moderat indtil videre , bor også inde i landet ,sikkert derfor .
    Jeg vil prøve at følge din anvisning, for det er så smadder ærgerligt når man sidder optil 9-10 gange på den samme blog og skriver det samme og ingen og igen ,ingen af gangene bliver indlæg sendt det er øv .
    Jeg ved faktisk ikke om nogen har problemer med at sende på min blog ,de manglende kommentarer tænker jeg som : mine indlæg er nok for kedelige til en kommentar (griner)
    .rigtig god week-end
    rigtig god week-end

    SvarSlet
  8. SUSI DU ER EN SKAT, tak for hjælpen nu kan jeg også kommentere ved mig selv
    Super fint hus
    Rigtig god bedring se nu at blive frisk
    God weekend

    Knus Anja

    SvarSlet
  9. Hej Ipsen.

    Har lige været inde hos dig.
    Nu virker det sørme.
    Dejligt! så kan jeg kommentere hos dig igen.

    Anja-

    Dejligt jeg kunne hjælpe, men også rart at jeg endelig kan kommentere hos dig igen.
    Har prøvet mange gange.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Ååååhh, det huset var nydelig ♥
    Ha en fin fredag!

    Klem Line

    SvarSlet
  11. Hej Susi

    Jeg har prøvet det du skriver mht pop op vindue, og da du ikke som du plejer har skrevet på mine ind tænker jeg måske det er hos mig du har haft problemet.
    mvh Tine

    SvarSlet
  12. Håber heller ikke du er blæst væk! Hey, sød header du har fået lavet dig!

    God weekend, kram
    Helle

    SvarSlet
  13. Har en Drøm-

    Tak søde Line

    Tine-

    Så virker det igen...

    Helle-

    Nej ! jeg holder mig indedør i det møgvejr.
    Håber du har det godt.

    Ha´en dejlig aften allesammen.

    Knus Susi

    SvarSlet
  14. Så er der rettet ;0)
    Go' bedring til dig ...
    knus

    SvarSlet
  15. Den er nu rettet hos mig også. Tak for det. Har lagt noget af din tekst ud på min blog, så andre også kan rette deres. Har skrevet sidst i indlægget af teksten er kopieret fra dig, og linket til din blog.

    http://madsen-larsen.blogspot.com/2011/12/jeg-vret-inde-ndre-mine-indstillinger.html

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.