onsdag den 7. december 2011

Jule Hjerter og Jule blomster.

Ja! jeg ligger stadig, men har det noget bedre end igår.
Tusind Tak for alle jeres søde hilsner:-)

Jeg har prøvet i flere dage at kommentere hos flere af jer, men det duer bare ikke.
Den spørger hele tiden om min profil, selvom jeg er logget ind.
Er der andre, der har problemer med det?

Nu vil jeg vise jer, hvad jeg gik igang med i weekend, som jeg nu er blevet færdig med.
For et stykke tid siden, var jeg så heldig at finde noget rigtig fint stribet stof på genbrugen.
Det har jeg nu tryllet om til store fine hjerter og resterne blev til de populære blomster.
Som fyld har jeg brugt twist istedet for pladevat, da twisten er nemmere at få i facon og samtiddig giver twisten lidt tyngde, så de hænger pænere.
Jeg har købt twisten hos Biltema til 40 kr for et kilo.
Deres er nemlig råhvidt, så man ikke kan se det igennem.
Båndet som jeg har brugt er fra Bilka, det kan købes i ruller med 1000 meter og er meget billigere en hos andre. ( under halv pris)
Jeg har snoet det, så det blev lidt tykkere.
Flagene er fra en gammel kæde., som jeg havde liggende.
De var lige med til at gøre det sidste...
Sidst men ikke mindst, har jeg prøvet at brodere for første gang, og jeg syntes det blev okay:-)
Det faktisk rigtig hyggeligt...













29 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine hjerter du har lavet - de er bare rigtig søde. God bedring! Knus Anne

    SvarSlet
  2. Ajjjjj Susi ;0)
    Hvor er det de fineste hjerter jeg har set ;0)
    Og tak for tip med det twist, somme tider må det gerne have lidt tyngde.
    Dejligt du har det bedre idag ;0)
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  3. Anne O-

    Tak søde...

    Julie_

    Takker for de søde ord.
    Jegsad faktisk og tænkte på dig, da jeg syede dem.
    Du har jo alle muligheder med den symaskine du har, til at lave motiver/ bogstaver på sådan nogen hjerter.
    Det ser så flot ud, når du syr motiver på dine sager...

    Også god dag til jer...

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hej Susi,

    Dette er da noget af DET SØDESTE du nogensinde har lavet og vist her på bloggen! (Og jeg mener det!)

    Fantastisk tip med TWIST som fyld.

    Hvad med at brodere familiens initialer på? Det ville [i mine øjne] gi' hjerterne et extra personligt touch. Men - som skrevet - de er skønne som de er!

    Øv! Du er også syg! :-(
    Jeg har også reddet mig en ordentlig omgang halsonde, så jeg er temmelig flad...
    God bedring til dig, Susi.

    OBS! Prøv at tjekke mit svar til dig i mit seneste indlæg (Julekalender 7. december) ang. julekonkurrencen.

    *KNUS* fra mig...

    SvarSlet
  5. Havde det samme problem som du med at kunne lægge kommentarer på andres blogs. Fik det løst da jeg fjernede det flueben som er sat ved "forbliv logget på" når man logger sig på.

    SvarSlet
  6. Lisbeth-

    Tak for de søde ord, er også selv helt vild med dem:-)

    Træls du også er blevet ramt.
    Har det som om jeg koger over, den feber ville jeg gerne være fri for.
    God bedring til dig også.

    Kigger lige forbi igen...

    Pia-

    Prøver lige og se om det hjælper, det er bare irreterende, når det driller.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare rigtig søde, det ser godt ud at de har noget fylde. Det med at brodere kan du jo også. Flot flot flot :)

    SvarSlet
  8. Hej Helle

    Ja! det giver et andet look med twist end pladevat som fyld.

    Det gik da okay, skal lige øve mig lidt mere.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. Hej Susi,

    det ser rigtigt dejligt ud, hvad du har lavet! Jeg kan godt li´r det.

    Har det godt.

    Venlig hilsen

    Amalie

    Undskyld for dårlig dansk. Jeg er tysk og ville altid prøve at skrive dansk.

    SvarSlet
  10. Amalie-

    Tak for din hilsen.
    Det gør ikke noget det ikke er helt perfekt, hvis jgf skulle skrive på Tysk, tror jeg slet ikke, du ville kunne forstå det..smiler...
    Så jeg syntes det flot:-)

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  11. Hej, de er bare super flotte og jeg kan specielt godt lide den effekt de små ekstra sting giver.
    God bedring.

    Bende

    SvarSlet
  12. Hej Bende.

    Tak søde..
    Ja! det var utroligt hvad de sting gjorde, det fik dem til at se meget mere rustikke ud.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  13. Åhh så flotte kan du sende et par stk . til mig :-) Knus Karina

    SvarSlet
  14. For pokker da Susi hvor er de altså søde. Det er en super fin detalje med broderiet, og flagene og .... jamen det hele passer bare så fint sammen. Flot.
    Rigtig god bedring

    Knus fra
    Betina

    SvarSlet
  15. Hej Susi
    Jeg har problemer med at kommentere hos Lisbeth især på hendes julekonkurrence.
    Men ikke hos dig tror jeg.
    De er rigtig fine dine hjerter. Du må snart starte en blog butik med alt det fine du laver.
    //Tine

    SvarSlet
  16. Godt at høre du er i bedring. Ingen har jo tid til at ligge syg i disse tider!
    Og kun så enig i at de er super fine dine hjerter. Hvordan kan du blive ved med at få ideerne?
    Kram fra tina

    SvarSlet
  17. Så fine de ble!
    Nydelig stoff ♥

    Fortsatt god bedring;)

    Klem line

    SvarSlet
  18. Hej Tøser

    Tak! hvor er i søde.

    Kan stadig ikke kommentere.
    Det er bare ved at være træls.
    Har prøvet så mange steder de sidste par dage.
    Har også fulgt Pia´s råd, men det hjælper heller ikke:-(

    Ha´en dejlig aften allesammen.

    Knus Fra Mig

    SvarSlet
  19. Hej Susi.

    Hvor er de bare mega flotte rigtige jule agtige:-) ja undskyld men jeg syntes noget nogle gange at det kan blive lidt for meget med alt det green gate gang på gang:-) :-)
    Det skal lige siges, at jeg selv har en del af det og elsker det. MEEN.... for lidt og for meget. DE HER ER MERE EN FANTASTISKE. DEM ER JEG VILDE MED:-)

    Rigtig god bedring til dig.

    Hilsner fra Louise

    SvarSlet
  20. Hej Louise.

    Dejligt at høre fra dig, det er godt nok længe siden:-)
    Håber du har det godt...
    Dejligt du kan lide mine hjerter.
    De er faktisk nemme at lave, så du må igang.

    Knus Susi

    SvarSlet
  21. Åh ja jeg har fulgt med på sidelinien:-) Jeg har bare ikke haft tiden!

    Jeg har vist ikke tålmodigheden:-)
    Men er vilde med dem. Du må have nogle i produktion!

    Hilsner fra Louise

    SvarSlet
  22. Hej Susi!
    Virkelig smukke!
    Hilsen Skipper

    SvarSlet
  23. Godt du er oppe og igang igen.

    Smukke hjerter du har lavet.
    Tak for tippet med twisten. Du er bare genial. Jeg har også hamstret billige puder i Ikea til nisser og mine strikkede jule kugler.

    Mener du skal gå ind i indstillinger på din udbyder og fjerne en lille cokie der siger at du ikke vil ej jeg kan ikke huske hvordan det er, vender lige tilbage når jeg har fundet det link igen.

    God aften til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  24. Det lyder godt Lis.
    Er ved at blive vanvittig på min blog.
    Kan heller ikke oprette Gadget.
    Jeg ved ikke hvad der sker.
    Og ikke nok med det, så fik jeg en mail på Fransk som skulle komme fra Google.
    Der stod at min blog ville blive lukket ned om 48 timer.
    Håber bare det er en hacker og at de lader min blog være i fred.
    De ville have en masse oplysninger, som jeg selvfølgelig ikke gav dem.
    Har også hørt at de Google ikke vil understøtte friend Connect fra d. 1 Marts.
    Så det kører bare idag...

    Håber snart det kommer til at fungere igen, det er bare så træls, når man ikke lige kan ligge en kommentar hos jer andre...

    Knus Susi

    SvarSlet
  25. Tak søde Skipper er glad for du syntes om dem...

    Ha´en dejlig aften.
    Knus Susi

    SvarSlet
  26. Det er da ikke så godt det med bloggen . Tak for dit mail Knus Karina

    SvarSlet
  27. Nydelige hjerter og blomster du har sydd, og det var så søtt med broderi på.
    FLott blogg du har, håper det er greit at jeg linker til bloggen din? :)
    AnKa

    SvarSlet
  28. Hej Anka

    Hvor er jeg glad for du syntes om min blog.
    Og endnu mere glad for du har lyst til at linke til den.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.