tirsdag den 2. august 2011

Ny bænk fra Ikea.

Nu må jeg hellere få vist jer min nye bænk, som jeg var så heldig, at få til halv pris i Ikea lige inden vi tog på ferie.
Den har fået plads på verandaen og fået et par søde puder i.
Læg lige mærke til mine lyserøde lavendler, som jeg også købte lige før ferien.
De er nu sprunget fint ud, så man kan se de vitterlig er lyserøde...
Går og venter på, der skal komme et ordentligt brag, her er bare så lummert og det småregner...
Det ville være skønt med lidt vand til haven, den trænger virklig...
Var lige nede og se til mine æbletræer, som vi plantede sidste efterår.
De kommer sørme fint, hele 15 stk på det ene og fem på det andet.
Det bliver så dejligt, når man kan høste æbler i sin egne have...
Og se lige billedet af vores det ene Akacietræ, det er bare så flot i år.









Akacie træet er ca. 160 cm i diameter.


7 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud.

    SvarSlet
  2. Hej Susi

    den er rigtig fin din bænk, Jeg har den også men jeg købte den sidste år men jeg måtte slippe 600 kr for den

    Knus Sisse

    SvarSlet
  3. Aj..hvor var du heldig - halv pris, bare det var mig. Vores IKEA var helt tømt for ALT...ØV!
    Go' aften og *KNUS*

    SvarSlet
  4. SUK en dejlig bænk.. og SØDE puder:0)
    Søger stadig til bevidstløshed en bænk - men nøj hvor er de svære at få fat i til rimelige priser..Måske jeg sku ta i Ikea i Århus..!!
    KH iben

    SvarSlet
  5. Lækker bænk og flot fuglehus - hvor er det mon fra?
    Jeg håber du har fået adgang til min blog.
    Når jeg opdatere mine indlæg, tror jeg ikke, du kan se det på din blogliste. Jeg er bange for, at du er nødt til at åbne min blog for at se, om der er nye indslag. Jeg ved det er besværligt, men håber det kan gå for en periode.

    SvarSlet
  6. Ja! hvis jeg havde haft en stor bil havde jeg købt allesammen, for som jeg tænkte var der nok mange der kunne bruge en bænk til den pris.
    Men vi måtte pakke den helt ud for at have den med, havde 2 børn på bagsædet og bagagerummet fyldt op.
    Men hvad gør man ikke for et godt tilbud...
    Ungerne sagde " Det typisk dig" og det har de nok ret i.

    Fugle huset er fra Ib Laursen kan lige nu købes til 99 kr hos Birgitte´s Anneks.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Super fin bænk ;0)
    - øv du havde solgt det lille skab - men tak for mailen ;0)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.