tirsdag den 16. august 2011

Ny vandflasker.

Idag kom der en ny sending af vandflasker fra Eco-family.dk
Uden Bisphenol-A og phthalater.
Tåler opvaskemaskine

Og hvorfor skulle vi så lige have nogen ny, når dem vi havde ikke fejlede noget.
Jo!! det må man jo så lige spørge ungerne om, de ved nemlig slet ikke, hvor de er forsvundet hen.
Vi startede med fem flasker, men har kun to tilbage.
Og når man spørger de unge herrer, ved ingen af dem hvor de er henne.
Men jeg har min mistanke, gætter på skolen eller i hallen.
Men skidt pyt, det får jeg nok aldrig opklaret.
Så jeg bestilte et nyt sæt med fem nye flasker i nyt design.
Og på Torsdag starter jeg en Give Away med fine flasker derfra.
Så husk hvis i vil være med , så kig forbi på Torsdag:-)


Fem flasker med holder til bare 169 kr.





9 kommentarer:

  1. Dem må jeg da vist hellere gå ind og bestille, de er da så fine, og vi drikker alle meget vand :)

    SvarSlet
  2. Hvilke fine flasker!
    Dem har jeg ikke set før.
    En rigtig flot måde at opbevare sit vand på.

    SvarSlet
  3. De var da fantastiske ;0) De små børneflasker de har er godt nok også søde. Kendte dem slet ikke. Jeg skal ihvertfald være med på torsdag ;0)

    SvarSlet
  4. Jeg kigger helt sikkert ind torsdag :D

    Sjovt nok så blir pigernes dunke os altid væk :O
    Det må være drillenissen ;)

    SvarSlet
  5. Her er det vanter og huer der har det med at vlre lige pludselig væk :-D - ser ud til at du har gjort et godt køb. Og bestemt nogle flasker der også vi gøre sig godt i en cyekelholder - hitter vej torsdag.

    Nyd aftenen

    SvarSlet
  6. Tak for tippet med disse vandflasker, Susi.

    Jeg vil helt klart overveje at investere i et sæt, da jeg stort set altid har vand med mig... hvor jeg end går og står. Og da disse flasker iflg. vareinfo. er sundere end div. plastflasker fra soda-/kildevand, så er det absolut et stort plus!

    Okay - kigger forbi din blog igen på torsdag (el. før ;-))

    [ ♥ Lisbet ]

    SvarSlet
  7. Uha dem har jeg 12 af, fordi du reklamerede for dem, desunden en har jeg 2x 1,2 l.
    Mine 3 genbo koner har også 6 hver samt de store. alle i min afdeling på arbejdet har købt 6 flasker hver plus en del har også købt de 1,2 l flasker så I alt kender jeg 15 personer af mine kollegaer der har købt disse, også nabokonerne oven i. Så helt sikkert kan kun anbefalde disse, Dem jeg købte fra apoteket i dyre domme er smidt ud fordi de blev ulækre og gik i stykker. Disse er er SÅ gode.

    SvarSlet
  8. Ja! de er nemlig super gode.
    Bruger dem flittigt hver dag og man kan ikke se på dem de er brugt.
    Man kan også købe nye propper, hvis man skulle få brug for det.
    Har også de store, de er på bordet hver dag til frokost og aften, og de bliver hurtigt drukket.
    Der er ikke noget bedre end et glas iskoldt vand...
    Knus Susi

    SvarSlet
  9. Så stiliga flaskor! Säljs de utanför Danmark också?

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.