torsdag den 22. december 2011

Det Hemmelige Projekt.

Ja! så nåede min kære mand det alligevel....
Og det er bare blevet, ligesom jeg havde tænkt mig.
Han har været igang med at lave en lang hygge seng i vores kontor/ lille stue.
Den er 90 cm i bredden og fylder hele væggen med sine 3,5 meter.
Det fik rummet til at virke meget større og så har han lavet den, så vi kan have alle vores ekstra dyner opbevaret dernede.
Det er så dejligt, de ikke skal fylde i vores skabe.
Er sikker på vi får mange hygge timer der:-)

















30 kommentarer:

  1. Ååhh så mysigt och fint...;))) Sängen/soffan är ju helt underbart vacker..;))

    GOD JUL!!

    KRAM/Annelie

    SvarSlet
  2. Hej hvor e der bare blevet fint. ha en dejlig jul.

    SvarSlet
  3. Så fint rom! Ha en fin dag! og god jul!

    SvarSlet
  4. Det er da en rigtig god idé med en seng i hele rummets bredde - ligesom en slagbænk. Og som sædvanlig har du indrettet på fineste vis!

    Rigtig god jul til dig, søde Susi

    SvarSlet
  5. Kære Susi,

    tak for din søde kommentar hos mig. Men dine billeder ser også meget smukt ud. God job!

    Har gode timer dermed.

    Knus

    Amalie

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare blevet flot Susi ;0)
    Dejlige farver.
    Rigtig god dag til dig selvom det er noget dystert udenfor idag ;0)

    SvarSlet
  7. super smart seng i kan gemme ekstra dyner og puder i,yndigt rum ..

    SvarSlet
  8. Hold nu helt jul det er blevet flot. Øøøh er det sådan at du låner din mand ud? :)

    SvarSlet
  9. Åh Susi, kan lige forestille mig hvor hyggelig det må være at ligge der og dagdrømme... Tror min Thea ville ELSKE at lege med alle dine fine Maileg ting! Dine kommende børnebørn vil NYDE det ;)

    Også nogle rigtig søde børn du har -den gave du fik sidste dag, det er da bare med kærlighed til moar! Sådan :)

    Glædelig jul fra Pia

    SvarSlet
  10. Det ser rigtig godt ud ..
    og en god ide at bruge pladsen på den måde.
    Og det må være dejligt med en så håndet mand :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  11. Hej Susi
    Ham har du fået opdraget rigtig ,hold nu op hvor ser det godt ud,og rigtig mange dejlige puder,mums lige min smag.
    Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul. mange knus Maj-Britt

    SvarSlet
  12. Lejer du ham ud? jeg kunne da godt bruge ham til et par projekter herover hos mig.
    Rigtig smuk hygge seng der kan vel også ligge en og overnatte....
    Klem fra Tine

    SvarSlet
  13. Det er godt nok en langbenet en der skal sove i den seng ;-)

    Nej spøg til side, hvor ser det bare fantastisk hyggeligt ud, lige som alt det andet i jeres hjem.

    SvarSlet
  14. NØØJJJJ hvor er den PÆN!!! kan virkelig godt lide den!
    God jul fra Katinka

    SvarSlet
  15. Både fin og praktisk, det kan jeg altid godt lide. Tingene skal bruges til noget og samtidig være dekorative!

    Kær lille Juno-seng til nisserne!

    Ønsker dig en glædelig jul!

    Kram Helle

    SvarSlet
  16. Tak allesammen, er glad for i syntes om den.
    Er selv rigtig glad for den og til Tine.
    Ja! der kan sove en i hver ben ende, ligesom dengang vi var børn, når vi skulle dele seng.
    Det var da lidt hyggeligt.
    Bare den anden ikke havde sure tæer...smiler...
    Jeg tror desværre ikke min mand vil lånes ud, han har vist nok i alle mine ideer:-)

    Ha´en fortsat dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  17. Hej Susi,
    Det ser godt nok skønt ud! Dejligt at du nåede at få kortet - jeg er bare så glad for den fine gave du sendte mig!

    Endnu engang rigtig glædelig jul - nu nærmer det sig jo hastigt ;0)

    Knus fra Anne

    SvarSlet
  18. Hej Susi.
    Super "hygge" seng I har fået.
    Her kan læses mange gode magasiner under plaiden :-))

    Mange juleknus Anette

    SvarSlet
  19. Det er alletiders seng - sådan en kunne jeg også godt bruge oppe på min repos. Der har jeg nemlig tænkt mig at flytte mit TV op, men mangler noget at sidde/ligge på.
    Jeg ønsker dig og dine en dejlig jul.
    Knus fra Rita

    SvarSlet
  20. Flot, flot ekstra seng, dygtig mand!!

    Stine

    SvarSlet
  21. Så fantastisk FLOTT seng!!
    Så flink mann du har Susi;)
    Lekkert rom ♥

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlet
  22. Den sengen var bare fantastisk flott. Så flink mann du har. Det var en god ide og passet fint på kontoret/stuen.
    Ønsker deg en god jul :)
    Klem fra Tine

    SvarSlet
  23. Så fint och mysigt, jättefin säng!

    Önskar dig en riktigt GOD JUL!
    Kram Marie

    SvarSlet
  24. For en lekker plass det ble!! Riktig god jul til deg og dine og godt nytt år!!
    Klem♥

    SvarSlet
  25. Ham Kenneth må da være alle kvinders drøm af en handymand..:-)
    Jeg kan godt forstå at du ikke låner ham ud.
    Den er bare så fantastisk den seng med plads til det meste af familien.
    Mon ikke Vuffer også synes at den er dejlig..:-)

    Kære Susi jeg ønsker dig og din familie en glædelig og afslappende jul...:-)

    Knuz fra Lisbeth

    SvarSlet
  26. Takker... hvor er i bare søde med alle jeres dejlige kommentarer.
    Nyder hver og en.

    I skal vide at jeg mange gange om dagen prøver at kommentere hos jer som, der ikke har kommentar feltet som popup.
    Men det lykkes sjældent, ved ikke hvad der er galt.
    Nogen steder går den igennem og andre steder må jeg opgive.
    Og det er bare så træls, især nu hvor jeg så gerne vil ønske jer en Glædelig Jul.
    Så hvis i har lyst må i meget gerne lave det om til Pop up.
    Så jeg kan skrive til jer igen.
    Hvis i vil have hjælp til det, kan i kigge i dette indlæg.
    http://susirydahl.blogspot.com/2011/12/blsevejrdag.html

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  27. Super fin - din nye sofa-seng ;0)
    God jul

    SvarSlet
  28. UHA DA hvor er det blevet fint - jeg har det lige som mange af de andre skriver ... ham har du været heldig med, han kan bare det der!! Det ser, som altid bare så fint ud indretningen, stilen og meget lyst og rart. Tænker du må bruge meget tid på oprydning og at støve af
    :-))
    GLÆDELIG JUL BLOGGERVEN!!!
    knus Mette

    SvarSlet
  29. Hvor er den bare flot! Super ide og som altid har du tryllet med indretningen. I er vist et godt team din mand og dig ;0)
    Du gav mig i øvrigt lige lidt inspiration til mit arbejdsværelse - den gamle udestue.. Tænker det kunne være fedt med en lignende bænk/seng ved et af de lange vindues partier - meen det må nok på ønskesedlen over projekter til næste år, for der er vist lige et par småting der kommer først - smiler..
    Ha' en skøn dag
    KH.

    SvarSlet
  30. Sådan en seng/sofa har jeg drømt om i sommerhuset i mange år. Den er rigtig fin. Er en smule misundelig <3

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.