tirsdag den 13. december 2011

Dejlig Morgen.

I min postkasse lå der nemlig det nye Bolig Plus.
Da jeg så forsiden, fik jeg bare helt vildt lyst til sommer og varme.
Istedet for det her regn vejr.
Her i Farsø har det regnet det meste af dagen igår og det regner stadig.
Og når man ved at Greengate Kataloget er på vej i disse dage,
så får man bare lyst til sommer og varme.
Har luret lidt på billederne og det ser lovende ud.
Har også hørt en lille fugl synge om, at der kommer masser af nye sager i lyseblåt og grønt.
Det bedste er, at det nye allerede kan købes engang i Januar.
Det bliver så skønt, at se på noget nyt, når Julen bliver pakket væk.
Men nu må jeg heller nyde Julen først.
Så idag skal der bages brunkager, dejen har lagt i køleskabet i flere dage.












6 kommentarer:

  1. ÅRRHHH ja det kunne være skønt med sommer lige nu, istedet for det her møgvejr. Jeg har lidt svært ved at komme HELT i julestemning når det bare regner så heller LIDT sne og LIDT frost...
    Ha`en god dag

    Knus Anja

    SvarSlet
  2. Jeg kan nu godt holde det grå vejr ud på denne side af jul, men når vi kommer til januar vil jeg bare have efterår.
    Synes det lover godt med Greengate til den kommende sæson, er jo en af dem der var knap så begejstret for det nuværende.
    God bagelyst, har selv haft gang i brunkager denne formiddag, og duften går lige ind i julehjertet ;)

    SvarSlet
  3. Åh ja sommer og sol..
    Hilsen mona

    SvarSlet
  4. Det er bare rigtig kedeligt og vådt udenfor! :(
    Bare 25 grader og solstråler ville være fantastisk - det cover til Bolig Plus lugter også lagt væk af sommer og dejlige havefester.

    SvarSlet
  5. Hej Susi
    Her i Haslev regner det også helt forfærdeligt - sommer kom nu bare, eller sne, for det er ikke lige så trist som regn. Det nye Bolig Plus ser dejligt ud. Jeg abonnerer ikke, men jeg plejer at købe det i kiosken. Glæder mig!
    Hav en rigtig god dag!
    Hilsen Rita

    SvarSlet
  6. I dag regner det men hvad gör det . Det er ju Lucia :-) Knus Karina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.