fredag den 26. august 2011

Min hjemmelavet Tavle.

Jeg kom sådan til at kigge på min tavle og tænkte.
Gud ved hvordan jeres tavler ser ud??
Så hvis i har lyst til at lege med, kunne det være sjovt at se jeres tavler.
Min bliver mest brugt til alle de fine mærker der sidder på de ting jeg køber og lidt fine kort.
Den er fyldt med farver.
Tavlen er lavet af en gammel ramme og et stykke blød masonitplade, som er beklædt med stof fra bla. Greengate og et fint ternet bånd, som er strøget på i kanten.
Så har jeg sat en snor fast bagpå inden jeg samlede tavlen.
Så kan jeg nemlig bruge alle de fine klemmer fra Greengate.







8 kommentarer:

  1. Her kan du se en af mine store i eget design: http://mille-designlacamara.blogspot.com/2011/08/mood-board-flere-strenge-at-spille-pa.html

    Fin ide at lade sig inspirere af hinanden.

    Be happy

    SvarSlet
  2. Hei og god helg!
    Så utrolig fin tavle. Den lyser jo der den henger. Du er så flink og kreativ at jeg kjenner det kiler i magen når jeg ser på de vakre tingene som du lager. Klem fra Elin:)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fiiin, sødt kort du har hængende ;0)
    Jeg har slet ikke nogen tavle, det er da en fejl ;0)

    SvarSlet
  4. super fin væg du har fået Susi skifter når man får ny side op super cool
    knusMaj-Britt

    SvarSlet
  5. Tak hvor er i søde.
    Ja! jeg fik lyst til at skifte min baggrund, nu havde jeg set på den alt for længe.

    Rigtig God Weekend til jer allesammen.

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Hei :)
    Og tusen takk for herlige ord på mitt avskjeds-innlegg! Det rører lagt inn i hjerteroten... ♥

    Det ble bråslutt for meg, jeg mistet bare litt gnisten... men etter alle de herlige kommentarene jeg har fått, så skal man ikke se bort i fra at jeg kommer tilbake etterhvert...:))
    Og jeg kommer helt klart til og lese deres blogger, blir bare ikke såååå mye kommentarer som tidligere;)

    Så utrolig fin tavle du har laget Susi, du er utrolig kreativ!!

    Ha en fin helg;)

    Klem Line

    SvarSlet
  7. Kjempefin tavle du har :-) Jeg har ei hjertetavle jeg (har blogga om den flere ganger, så du har sikkert sett den) :-)

    God helg - klem Siv

    SvarSlet
  8. Rigtig fin tavle du har.
    Og god idé sådan at kunne inspirere hinanden.
    Jeg har faktisk ingen tavle, men bruger min væg som 'opslagstavle'! Jeg sætter alting fast med mit elskede masking tape. Måske jeg skulle tage et billede af det engang...?

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.