søndag den 14. september 2014

Nyt Fuglehus ...

I fredags var jeg så heldige at finde dette fuglehus til bare 40 kr.

Det var ikke så pænt, da jeg købte det, i kan se hvordan det så ud Her!

Da jeg købte det, tænkte jeg det ville blive fint med engang nye farver og det fine bånd fra Greengate, syntes det blev så fint...

Fuglehuset er malet med engang hvid vægmaling glans 5 og en turkisgrøn farveprøve og har bagefter fået en gang Junkers mat lak, men man kan også bruge decoupagelak, når ikke det skal modstå slid, som på et bord.

Jeg beholder det indedøre, så kan det hygge til Påske, skal lige ud og finde en sød lille fugl, som kan flytte ind :-)

Kaninen som i kan se på billedet er fra Maileg 2006, mener stadig man kan købe den...








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.