onsdag den 3. september 2014

Ny Bagebog fra Manuela Kjeilen.

Den kom med posten igår og er alle pengene værd, ikke nok med bogen har et smukt omslag, så er den fyldt med skønne billeder og opskrifter, en bog der bare må ejes.

Bogen er på svensk, men den er til at forstå ;-))

Det er nummer to af hendes bøger, som jeg har fået til en rimlig pris, den første hed "Just Sweet" og er lige så smuk og skøn.

Hvis ikke i kender til Manuela, skal i helt klart besøge hendes smukke Blog
"Passion 4 Baking" Her!

I kan også møde hende på Youtube Her! 

Hun er selvfølgelig også og finde på Facebook Her!











Min første bog.


6 kommentarer:

  1. Det er en flot bog og tusind tak for du fortalte mig at nu udkom den <3
    Hvor jeg glæder mig til min bog kommer.
    Flotte billeder søde.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan godt glæde dig, den er super flot!!!

      Ha´en dejlig dag søde.

      Knus Susi

      Slet
  2. Svar
    1. Thank you Heidi <3

      Have a nice evening <3

      Love from Susi

      Slet
  3. Hej Susi

    Uha så skal jeg bogshoppe igen. Den første er jeg meget begejstret for.
    Tak for inspiration ❤️

    SvarSlet
  4. Hvor køber du hendes bøger henne ? Kan ikke finde nogle danske steder.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.