søndag den 14. september 2014

Min kiste har fået en ansigtsløftning ...



I får lige endnu et indlæg fra min nedlagte blog, da heldbreddet ikke er det bedste i tiden, håber i bære over med mig.

Ved ikke om i kan huske min mormor´s gamle kiste, som jeg malede sidste år med harlekinmønster eller kan i se mange flere billeder Her!

Nu har jeg så tryllet lidt med den igen, var lidt træt af det harlekinmønster, så den har fået fine striber og buer.

Igår var jeg ude hos Rosenlund.dk og hente mine skabeloner som jeg havde bestilt, de kan nemlig lave lige den man ønsker udover det kæmpe store udvalg, som i kan se her i deres smukke webbutik www.rosen-lund.dk

Men lige igår drillede det mig så meget, så jeg fik ødelagt den og var så træt af det, for nu skulle jeg igang med at slibe og fjerne den igen og male striberne om.

Men da jeg havde slebet den lidt, syntes jeg faktisk det så rigtig godt ud, så indtil videre bliver den som den er nu og bliver jeg træt af det, må jeg bare have den væk.

Hvad syntes i, ser det træls ud, når skriften er så slidt ????







Sådan så den ud inden jeg gik igang med den igen...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.