onsdag den 3. september 2014

Give Away fra Onlinefotoservice.dk

Ja! Så skal vi igang med endnu en Give Away og denne gang, har i muligheden for at designe jeres helt egen kalender, måske en julegave ide, til en i holder af.

Eller som den jeg har lavet, med billeder fra min blog.

Det eneste i skal gøre, er at smide en kommentar ( hvis ikke i har en blog, må jeg bede jer skrive jeres mailadresse, så jeg kan kontakte jer der igennem.

Hvis i ønsker det, kan i få 1 ekstra lod ved at "Syntes godt om" www.onlinefotoservice.dk på Facebook her! 

Udover fotokalenderen, er der mange andre skønne ting, man kan lave med ens ynglings billeder hos Onlinefotoservice,  i finder hele udvalget her!

I kan se min fine kalender her!

Husk!! Hvis i skal lave en kalender eller andet, bliver kvaliteten bedst i billedernes oprindelige størrelse, dvs. inden i redigere jeres billeder i et fotoprogram...

Give Awayen trækkes Onsdag d 10 September 2014.






21 kommentarer:

  1. Det kunne være rigtig fedt at få lavet sådan en til ældste datteren med billeder fra hendes konfirmation.

    SvarSlet
  2. Sikke en fin Give Away <3
    Det kunne være sjovt at lave sin egen kalender.
    Jeg måtte selvfølgelig have et ekstra lod og har synes godt om Oneline Fotoservice på facebook.
    Din Give Away har jeg også på min blog.
    God dag søde og hvor er din bog flot <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Den vil jeg da gerne vinde :-)

    Monalindal@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg elsker at man kan personliggøre sine kalendere. Det gør dem lidt sjovere at planlægge ud fra :)
    De er også liket ;)

    /Kamille
    (Karinakamille@gmail.com)

    SvarSlet
  5. Lækker, den ville jeg da meget gerne vinde. Deltager med 2 lodder, da jeg også følger onlinefotoservice via FB:-) Kh Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  6. Deltager med 2 lodder. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Deltager med 2 lodder

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Ih, jeg er med!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Deltager med 2 lodder - og skulle jeg blive den heldige, håber jeg at jeg kan få en kopi af din kalender - den er nemlig SÅ flot :) Knus Anne

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne smide et lod i puljen :)

    //Maja
    maja3012(a)hotmail.com

    SvarSlet
  11. Super give-away :-D Selvfølgelig er jeg med... deltager med 1 lod
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg deltager meget gerne, da det er en perfekt gave til min far, som fylder 60 til vinter :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Fin kalender, som vi rigtig godt kunne bruge :)

    Kh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  14. Ja tak! :)

    //Bettina
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  15. deltager og x fingre og deltager også med 1 ekstra lod
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg vil rigtig gerne deltage! og har et ekstra lod med i også ;)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne deltage!

    sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg deltager gerne, og jeg vil gerne deltage med 1 ekstra lod(:

    Heidi W. N.
    minsodesat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Uh, hvor fint! Jeg har netop fået styr på de fleste julegaver, men mangler at finde noget til min far, og sådan en kalender ville virkelig være en god idé! :)

    SvarSlet
  20. Deltager og smider ekstra lod i puljen.
    Og så krydser jeg finger :)
    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.