søndag den 14. september 2014

Nyt familie medlem...

Ja! Så blev Sonny Angels familien udvidet med endnu en skøn Angels.

Jeg elsker de små fyre, de gør en så glad, bare man kigger på dem.

Jeg samler kun på de lyse farver i dem, så ligger i inde med gengangere i disse farver, som i skal af med, så send mig endelig en mail.

I kan købe Sonny Angels hos www.gabrielles.dk  hun har et rimeligt udvalg.

Men husk de er blindpakket, så du bestemmer ikke selv hvilken en du får, du kan ønske fra hvilken serie, men ikke hvilken figur fra serien.

Derfor har jeg lavet en side her på min blog, hvor jeg lægger dem ind, som jeg har flere af, eller som ikke passer ind i min samling, så har du nogle du vil bytte eller sælge, så skriv endelig, så kan jeg søge den for dig eller sætte dem til salg du ønsker at sælge...


I finder Gabrielles Sonny Angels Her!










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.