lørdag den 14. januar 2012

Søde Blomster.

Idag sidder jeg stille og roligt og hygger med at sy blomster med min Yo-Yo Maker.
Det er så hyggeligt og kræver ikke det helt store.
Min søde Maileg kanin er allerede blevet forkælet med de fine blomster på hendes hæklet sko.
Hvis i skulle få lyst til at lave blomsterne kan Yo-Yo Makerne købes i flere forskellige størrelser
fra 49,95 kr I Stof og Stil.
De Kan jo syes på mange ting f.eks tasker, puder, tørklæder eller kjoler...
Ja! det er kun fantasien, der sætter grænser og så får man brugt nogle af sine rester.

Jeg brugte den grønne på 30 mm til de blomster, som jeg viser på Maileg Kaninen´s sko.

Har lige tilføjet et par billeder mere, med endnu en forkælet kanin.
Hun har fået en blomst på kjolen...smiler...


Sådan så de ud inden de fik fine blomster på.

Med fine blomster.

Endnu en kanin med en fin blomst


Yo- Yo  Maker




4 kommentarer:

  1. Det er vikelig nogle søde blomster, til nogle virkelig flotte sko! :)

    SvarSlet
  2. Rigtig sød blomst, tusinde tak for tippet. Det lyder til at være noget selv jeg, kan finde ud af ;-)

    SvarSlet
  3. I want a Maileg-rabbit. NOW!!!! ♥
    Soooooooooooo soooooooo cute!!!!

    SvarSlet
  4. fine heklasko og enda finere med de søte blomstene, Susi!
    Klem, Nina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.