søndag den 23. januar 2011

Projekt Dukkevogn.

Det er snart mange år siden, jeg fandt denne gamle dukkevogn på loppemarked.
Dukkevognen er rigtig gammel og lidt mindre en de almindelige, jeg måtte bare eje den.
Og den har bare tilbragt alt for lang tid i min mands skur.
Men igår kom den frem af rodet...
Kenneth har skilt den ad og spartlet rundt omkring, så nu er den klar til en ansigts løftning.
Den bliver vores næste projekt og jeg glæder mig til at vise jer resultatet.
Så jeg vil ikke røbe, hvad farve den skal ha´, men jeg tror den bliver sød.
Og jeg tror også mine Maileg kaniner bliver glade.
Skal  lige på jagt efter noget sødt stof til sengetøjet.

God Søndag til jer alle....




4 kommentarer:

  1. Det var en kjempesøt dukkevogn - gleder meg til å se den ferdig :-)Den blir nok perfekt til kaninene dine :-D

    Ha en fin søndag - klem Siv

    SvarSlet
  2. Hejsa
    Jeg har lavet en lille dukkevogn, som er magen til din, bare i miniaturer. Jeg kan udmærket følge dig, når du siger, at du bare må eje den, for lige netop sådan har jeg det med ting, som jeg genkender fra min barndom. Jeg er spændt på at se din lille dukkevogn. Den kommer jo nok ikke til at være rød som min, for det ser ud som om, du har en helt anden plan.
    Så jeg vil spændt følge dit arbejde.
    God fornøjelse!
    Knus Eva

    SvarSlet
  3. Dukkevogn super sødt projekt, glæder mig også at se det færdige resultat, men spartelmasse er det børnevenligt+
    mvh
    http://www.emmasverden.dk

    SvarSlet
  4. Hej.
    Jeg har købt en gammel kurvevugge som mangler nye hjul. Hvor har du købt dine?
    Hilsen Helle

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.