torsdag den 20. januar 2011

Drømmer mig til Sommer og Varme.


Sidder her og kigger på billeder fra i sommers og drømmer om varme og om en have fyldt med pæoner.
Sidste sommer høstede jeg pæoner, til alle dem der havde lyst, de var overalt.
Men som det er med pæoner, er glæden kort med skøn...
Så jeg drømmer allerede nu om, at haven vil være fyldt med dem igen i år.
Og drømmer også lidt om at vores moraltræer vil giv helt vildt i år, da det var noget sparsomt sidste år.
Men året før var der så mange, at vi slet ikke kunne spise dem.
Har to store træer, som vi plantede, da vi flyttede ind, for snart 11 år siden.
Ja! tiden går stærkt, alt for stærkt.



4 kommentarer:

  1. Thanks for your kind words on my blog, it makes me happy such nice comments.
    I'm a fan of your blog and enjoy all the beauty you always show.
    It has been almost weekend and I wish you a good time,
    Irma greetings

    SvarSlet
  2. Utrolig smukke billeder og farger på bloggen din!
    Elsker det! knus fra Ellen Louise
    http://propellie.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Jeg har også været i forårs mood idag... Jeg har endelig fået færdig gjort mit køkken som jeg startede på i sommers!

    SvarSlet
  4. Ahhh, nydelige Maileg;)
    Såååå mye fint ♥

    Ha en fin helg Susi!

    Klem Line

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.