lørdag den 29. januar 2011

Endnu flere ønsker.

Jeg har vildt mange ønsker til min fødselsdag i år.
Men det syntes jeg jo kun er dejligt, så kan de ikke komme og sige, at jeg er svær at købe noget til.
Det siger de nemlig altid, men i år går den bare ikke...
Nu kan de jo bare kigge på min blog, så kan de da ikke gå helt galt i byen.
Jeg ønsker mig Greengate og atter Greengate.
Her er noget af det jeg ønsker mig udover Wendy White porcelænet.
Nemlig melamin fra Wendy, men det er først på lager hos Emilyrose.dk sidst i februar.












2 kommentarer:

  1. Nydelig!!♥
    Så sommerlig og søtt ,)
    Ha en skjønn helg!
    Klemmer Anki

    SvarSlet
  2. Dejlige ønsker - og skønt at kunne se frem til nogle dejlige gaver på torsdag! Jeg har altid masser af ønsker store som små - det drejer sig mere om at begrænse sig - så jeg er nem at købe til! Fortsat god lørdag. Knus fra Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.