lørdag den 3. december 2011

Ny skrivebords stol.

Ja! der har været lidt stille på bloggen idag.
Har været med familien i Aarhus og handlet julegaver.
Skulle mødes med min storebror og hans kone, det har bare været en dejlig dag...
Fik handlet lidt julegaver, så nu mangler jeg kun fire, det er bare en dejlig fornemmelse.
For hold da op!! med mennesker der var i Aarhus, havde helt klart valgt den forkerte dag.

Men i skal lige se min nye/ brugte stol, som jeg har fundet til langt under halv pris i Den Blå Avis.
Den er jeg bare glad ved...

Så nu vil vi slappe helt af foran fjerneren.
Ønsker jer alle en dejlig Lørdag aften.



15 kommentarer:

  1. Super fin stol.
    Ja sådan en shopping tur tærer på kræfterne - vi skal afsted i morgen ;0)

    SvarSlet
  2. Lyder som en hyggelig dag.. Men kan så fortælle dig, at uanset hvilken dag du vælger, så er der fuldstændig vildt med mennesker for tiden.. Jeg var derinde med en veninde den anden dag, og det var en ganske alm. hverdags formiddag, og det vrimlede med mennesker. Jeg er glad for jeg nu er færdig med julegaverne, for magter simpelthen ikke så mange mennesker.

    SvarSlet
  3. Hvor er den da sød den stol Susi! Ønsker dig en fortsat god aften, Knus pia

    SvarSlet
  4. Wauw!!!!!!!! Lækker lækker stol... Tillykke med den, Susi. Ønsker mig også en Tolix-stol el. to engang, da de er SÅ fede. (Håber at finde min(e) i Frankrig. :-))
    Glædelig 3. December *KNUS*

    SvarSlet
  5. Det er jeg skisme da også, altså vild med din nye stol ;)
    Dejligt for dig snart at være ovre julegaveindkøbene, hvad mon du selv ønsker?
    God lørdag aften til dig ;)

    SvarSlet
  6. Det var en flot stol . Knus Karina

    SvarSlet
  7. Knall fin stol, elsker fargen! Sprekt fargevalg...

    SvarSlet
  8. Skøn og farverig blog du har! Og hold da op en fed stol, er selv hel vilde med dem og har set dem på flere blogge, men ved ikke hvor de kommer fra og hvad de hedder???! Den der farve vil jo passe perfekt til min datters værelse:-)

    SvarSlet
  9. Uhh Tolix stolen, I LIKE! Har du selv spraymalet den?

    Lækkert at finde noget man har ledt efter, og så til halv pris. Tillykke med den :)

    Smil fra Pia

    SvarSlet
  10. For en lekker stol!
    En skikkelig Susi-stol;)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlet
  11. Jeg elsker når du kommer med den sætning " den er jeg bare glad ved" ;0)
    Skøn stol du der har fundet.
    God aften ;0)

    SvarSlet
  12. Tak piger er glad for i også kan lide min nye stol.

    Til Mette.
    Stolen er en Tolix stol og stammer fra Frankrig og kan købes i mange flotte farver.

    Den jeg har købt hedder Pink Ral 4003 den er magen til den taburet, som jeg fik i julegave sidste år.
    Er vild med den farve.
    Den sætter lidt spræl i alle pastellerne... og er sikker på den ville stå flot på din datters værelse.

    Til Pille

    Uhha... det lyder træls.
    Magter ikke alle de mennesker, så jeg skal bare have de julegaver overstået, så vi bare kan hygge os i December.

    Til Pia

    Farven er Pink Ral 4003 og er købt sådan.

    Til Lisbeth

    Kan godt forstå du vil købe dem i Frankrig, der er de nok også lidt billigere end herhjemme, de er ret pebret som nye.
    Håber du finder nogen flotte nogen.

    Tak igen! for alle jeres søde kommentarer... sov sødt...

    Knus Susi

    SvarSlet
  13. Halloj tack för titten hos mig! Vilken läcker Tolix!!! Kram Annica.

    SvarSlet
  14. HELDIGE du!
    Nydelig stol, som hadde fått flyttet rett inn hos meg også ;)
    Ønsker dere en fin andre søndag i advent.
    Klem May Helen

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.