fredag den 2. december 2011

Gammelt julepynt sælges!!

Har ryddet lidt op i mit gamle julepynt, da jeg gik og pyntede op.
Så her er der lidt forskelligt, som jeg sælger.

Hvis det har interesse, så send mig en mail
susirydahl@gmail.com

Husk jeg også har fine sager i pulterkassen!!


Forskelligt gammel glaspynt.
Sælges samlet for  250 kr



Gammelt zink julepynt.
17 store gamle stjerneholder til juletræet
1 lille stjerneholder til juletræet.
2 store stjerne lysestager
6 små stjerne lysestager
Samlet 250 kr.
Solgt!!!



gamle forme og en enkelt lysholder til at sætte ned i en krukke.
Sælges samlet
50 kr
Solgt!

fine gamle julesager plus en nyere kravle nisse m. magneter i hænderne fra Maileg.
Samlet 100 kr
Reserveret...


Se den fine gamle svamp, er den ikke bare sød.

Rigtig sød gammel nisser.





5 kommentarer:

  1. Mange fine sager, det er godt lige at få tømt lidt ud engang imellem.
    Kan du nu lige smutte forbi min blog og være med i min Give away(smiler)
    Rigtig god weekend
    Knus Anja

    SvarSlet
  2. Karina-
    Ja! det er rigtig fint:-)

    Anja- Jeg iler.... selvfølgelig skal jeg være med.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Åhh, den der udstiksform med kringlen var jo bare SÅÅ sød:-) Men den er allerede smuttet ser jeg:-)
    Ønsker dig en rigtig god week-end Susi:-)

    Stort knus fra mig

    SvarSlet
  4. Godt at få ryddet op..har også alt for meget julepynt her i huset.
    Jeg deler ud til mine 2 voksne børnebørn som har egne hjem. De er så glade for det..:-)

    Rigtig god weekend fra Lisbeth

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.