søndag den 3. juli 2011

Loppetur langs kysten.



Idag har jeg hygget mig med to af mine veninder.
Vi har været på loppe tur langs kysten.
Startede i Tisvildeleje, men kørte hurtigt videre mod Gilleleje.
Hvor vi besøgte "Den Store Loppegård" som helt sikkert er et besøg for loppetosser.
Og så måtte vi lige en smut indenom Frk. Mage
Bagefter kørte vi mod Hornbæk hvor vi nød en is.
Måtte lige ind og ose hos Ilse Jakobsen, men vi nøjedes med at ose, det var rimlig dyrt...
På vejen hjem kørte vi over Liseleje og måtte også lige besøge "Loppefabrikken"
Her fandt min veninde Lone en rigtig sød gyngestol.
På billederne herunder kan i nyde dagens fund..


Gammelt køleskab


Super sød skuffe møbler.


To gamle borde.

Gammel jern kurv.

Gammel børnebog fra 1871 med gotisk skrift.
Sødt gammelt skab.

Sød gammel vase.




Gammel hundekurv, super sød...


Gammel patent flaske.
Fine gamle svenske lysholdere til kagen.
Ctr>jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj��L
R���������������b��kD iBBs�oi $`L s*R[ ER=7/
1<1oz F
9i`W::v2K9Ym`8 v :5AcDIAaG2r|

8 kommentarer:

  1. Er helt vild med billede nr. 3 - go' fangst ;o)

    SvarSlet
  2. her var det masse fint!!! den kurven er nok til å ha en vinballong oppi. den ser helt lik ut som min.

    klem beate

    SvarSlet
  3. Så mange flotte saker du har funnet! Rene skattefangsten vil jeg si:-) De to hvite skapene var veldig fine. Lucky you!!

    SvarSlet
  4. Super fede og lækre ting du har fået købt dig der Susi :) Jeg er selv på jagt efter en stor jernkurv, men de er ikke til at opdrive her på de her kanter :/ Skal du male hundekassen? Eller vil du lade den stå som den er? Hvis jeg havde pladsen til sådan en fin hundekurv, ville jeg bestemt også havde købt den, den er bare rigtig sød. I må da haft trailer på med alle de møbler :O)))) Det øverste bord på billede nr 4, ligner rigtig meget det samme bord som jeg bruger til computer bord. Jeg glæder mig til at se. hvordan alt kommer til at se ud, når du eller husbonden har lagt Jeres kærlige hænder på tingene..
    Jeg regner med at jeg snart vil aflægge Plint og Notre Dame et besøg.
    Hva' der noget lækkert at hente derinde?, ellers tager jeg ikke derind, hvis der ikke var noget..
    Ha' en dejlig mandag..
    Knus Tina

    SvarSlet
  5. Hej Tina.

    Ja! det var en god dag..
    Hunde kassen skal males hvid og have navn på.
    Og et fint tæppe.
    Den gamle kurv er fra dengang, man selv bryggede vin.
    Har selv en kæmpe stor og to i samme størrelse, som den jeg fandt igår, de er blevet malet hvide og bruges til tæpper og gavepapir.
    Vi har ikke været i københavn endnu, det skal vi først sidst på ugen.
    Så skal jeg nok vende tilbage om der var noget spændende.
    Ha´en dejlig dag.

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  6. Sikke fine ting. Vil gerne være flue med på turen hjem så jeg kan se hvordan du får pakket det hele. hi hi

    SvarSlet
  7. Hej Susi

    Jeg har sendt min adresse til dig nu - håber den er kommet frem. Jeg kan se at den e-mail jeg sendte i sidste uge ikke var til din gmail, så det er nok derfor den ikke kom frem.

    Camilla

    SvarSlet
  8. hej susi:-)

    jeg er en pige på fjorten, jeg syntes du har en rigtig fin blog, og elsker din indretning.
    og flotte loppefund!

    jeg ville bare lige spørge, hvordan har du fået så mange faste læsere, har du nogle tip?

    jeg har lige startet en blog med en veninde, dog ikke så meget om indretning, men vi er ny-bloggere, og tænkte om man kan gøre noget, for at få flere læsere, lige nu på anden dag har vi vist pt. 1.

    m.v.h. Maria

    http://wardrobebyfashionistas.blogspot.com/

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.