tirsdag den 8. marts 2011

Så er de Heldige Vindere fundet...

Så kan i godt finde appetitten frem tøser, for nu skal i en tur på La Glace Conditori.
Onsdag d. 23 Marts fra Kl: 18:00 - 21:00 Står den på hygge sammen med Gabrielle fra Gabrielles.dk
Og de fem heldige vinder af 4 billetter til hver går til da da daaaaa......

Nr 4 Min Verden.( Min Verden)
Nr. 35 Connie ( Kager af Connie)
Nr. 39 Sonja ( Har ingen blog).
Nr. 62 Sysler fra hverdagen.
Nr 117 Heebaz ( Heebaz).

Tillykke til jer alle sammen, håber i får en uforglemmelig aften sammen med Gabrielle.
Og så tag lige og nyd et stykke for mig, ville så gerne have været med, men har jo en konfirmationen, der står for døren meget snart.
I må meget gerne sende mig jeres navn, adresse og telefonnummer så hurtigt som muligt, så jeg kan sende den videre til Gabrielle.

Ha´en dejlig solskins dag...



9 kommentarer:

  1. nej er det rigtigt, har jeg virkelig vundet, hvor er det bare skønt, jeg er bare så glad, coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Ja! da du har vundet og Tillykke med det.
    Send mig lige dit navn og telefon nummer til susi.rydahl@pc.dk så Gabrielle kan kontakte dig.

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  3. Ihh - stort tillykke til de heldige - og jeg siger en lille smule øv ;-)

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  4. Hej Grith.

    Håber du er heldig næste gang.

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  5. Hvor er jeg bare lykkelige lige nu.
    for det første er det første gang jeg i hele mit liv har vundet en konkurrence.
    og for det andet er det så perfekt, fordi jeg skal starte som konditor her til sommer.
    jeg sender straks en mail til dig :)

    SvarSlet
  6. Wee... fantastisk! Tusind tak :o)

    SvarSlet
  7. Jubiii jubiii jubiii, jeg vandt. Åh hvor vildt.

    Vi glæder os så meget.

    Tusind tusind tak.

    Knus Marlene

    SvarSlet
  8. Dejligt at høre i glæder jer.
    Så mangler jeg bare at Connie ser hun er en af de heldige.
    Og Sonja lige sender sit telefon nummer, så Gabrielle kan få fat i hende.
    Så sender jeg jeres navn og nummer til Gabrielle.
    Ha´en dejlig aften.

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  9. Hej Susi.

    Jeg har ikke hørt noget fra Gabrielle, men det kommer vel.

    Vi glæder os så vildt!!!!!

    Knus

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.