mandag den 7. marts 2011

Sommeren er på vej.


Med det her skønne vejr, kan man da kun håbe på, at sommeren er lige rundt hjørnet.
Jeg har fundet en rigtig lækker webbutik  Drømmeliv.
Hvor man bare bliver i godt humør, af alle deres smukke sager.
Ja! jeg kunne bruge en million, hvis jeg havde den :-)
Der er så mange skønne sager til haven og hjemmet.
Så tag og kig ind, man kan melde sig ind og opnå 10 % på det næste køb, så er der lidt at spare.
De sælger de lækreste have møbler og de smukkeste stauder og blomster frø, så du så småt kan begynde.
Fragtfrit ved køb af 600 kr..






Pottemager i træ
Køb En Pottemager lige nu til 99 kr.



Her kan du bla. købe stauden Sherbert Høstflox

lathyrus, pink cupid
Eller Ærteblomsten Pink Cupid


Sidebord, Trouville havemøbler
Stort Udvalg af Trouville Havemøbler.

8 kommentarer:

  1. Det er en rigtig god netbutik - jeg har handlet der en del - lige nu går jeg og venter på at mine nye stole kommer hjem. Ikke dem som vist på billederne, men en helt anden stil :-D

    SvarSlet
  2. Ja! den er rigtig lækker.
    Man kan nemt bruge mange penge derinde.
    Glæder mig til at se dine stole.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  3. Tak for endnu et godt tip til en lækker butik. Men uh, hvor er det farligt for pengepungen! :-)

    Hav en god dag!

    Knus fra Solsikke

    SvarSlet
  4. Der kunne man godt gå shop amok - specielt når solen titter frem og man får forår og sommer fornemmelser ;0) Knus fra Anne

    SvarSlet
  5. TAK FOR TIP

    Har du forresten fået syet din Cath Kidston-taske ???

    Knus
    Loppe

    SvarSlet
  6. Hei. Der var det mye fint. Dette skal jeg anbefale videre.
    Tusen tusen Takk for tipset.
    Ha en fin mandags kveld. Klem Hilde

    SvarSlet
  7. Hej Loppe.

    Nej! desværre har ikke lige haft symaskinen fremme.
    Hvad med dig?
    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Åh ja, sommer, havemøbler og som du skriver til mig, grill udenfor skurvogn. Jo - vi går en god tid i møde.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.