søndag den 3. maj 2015

Skønne Loppefund...

Trængte så meget til at komme udenfor huset´s  fire vægge, så da min søn og svigerdatter spurgte om jeg ville med på Bagagerumsmarked, måtte jeg bare afsted ;-)

Fandt nogle skønne sager og mødte heldigvis en god ven, der ville fragte det hele hjem til Farsø, så var det jo ingen sag :-)

Vi havde en dejlig formiddag, altid hyggeligt med mine unger.

Mine fund er mest til haven, så der kan blive hyggeligt i min kommende havestue, som min kære husbond skal bygge af gamle vinduer, som vi har været så heldige og få fat i.

Jeg har altid drømt om et sted, hvor jeg bare kan slappe, så jeg håber han når det i sommer, men ellers har jeg jo noget og glæde mig til ;-)


I får også lige et billede af de 2 gamle vinduer, som vi skal have i havestuen...



2 skønne gamle havestole måtte med hjem..


Så lidt fylder de, når de engang skal pakkes væk...

Gammel linned kurv, stammer fra Farsø sygehus, brugt i vaskeriet...

Gammel Tysk vask, som skal hænge i haven med blomster.

Vi har købt 2 af disse vinduer og en smuk gammel dør, som jeg ikke lige har et billede af, men det får i senere, når havestuen står klar.



3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle fine ting du har fundet Susi :0) - sikke en fed farve stolene har..

    SvarSlet
  2. Er ret tosset med de stole, kan godt forstå de kom med dig hjem.. :)

    SvarSlet
  3. Fine fund - er vild med farven på stolene :) Glæder mig til at se dit havehus når det står færdigt - også et stort ønske herhjemme med et havehus eller orangeri. Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.