onsdag den 27. maj 2015

Ny bil....

Ja! Bare det var mig, der havde fået ny bil, men det er såmænd bare mine Sonny Angels.

De er så heldige, for de har nemlig fået hver deres lille bil i pasteller...


Tænk hvis man kunne få dem i voksen størrelse i de skønne farver, så købte jeg en af hver ( hvis jeg vandt i lotto ) :-)


Til jer der er vilde med Sonny Angels, så kan jeg varmt anbefale at kigge forbi Butik AkimboFacebook i finder den Her!

I kan også besøge Akimbo´s søde butik i København, den er fyldt med spændende sager, som man ikke kan leve uden.

Adressen finder i Her!

www.gabrielles.dk har også en fint udvalg af de skønne japanske dukker, dem finder i Her!

Til jer der ikke kender til Sonny Angel, så får i lige en lille historie om de små fyre her!

(Sonny Angels er et kæmpe hit i Japan, hvor figurerne findes i mange forskellige serier, og hvor der findes samlere, der slet ikke kan få nok af de små skønne dukker. 
Sonny Angels er inspireret af en 100 år gammel amerikansk tegneseriefigur 'Kewpie', der igen var inspireret af Cupido fra den romerske mytologi. 
Kewpie blev skabt af Rose O'Neill i 1909 og tegneseriefiguren hjalp mennesker ud af forskellige problemer og besværlige situationer. 
Både Kewpie og Sonny Angels har små englevinger bagpå, men mens Kewpie var intetkøn, er den lille Sonny Angel en dreng.)

Sidst men ikke mindst, så skal i selvfølgelig have linket til de skønne biler, så det får i Her! 

www.blaelefant.dk har fri fragt uanset hvor meget i køber og de har mange skønne sager :-)


Husk!! jeg har en skøn Give Away fra www.nordicchic.dk i kan vinde en lækker startpakke med Chalk Paint, pensel og voks.

I kan deltage Her! 






















1 kommentar:

  1. Cute little cars and what a blog i just found here! Love it <3

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.