fredag den 22. juni 2012

Nyhed Hos Gabrielles.dk

Hun har nemlig fået de smukkeste sager fra Cotton Candy til jeres søde piger, når de skal til at begynde i skole igen efter sommerferien, som jo snart er lige om hjørnet.

Men selvom jeg ikke skal i skole, så kom jeg til at gå lidt amok i alle de skønne sager, de vil pynte så fint på min skrivebord... i kan se meget mere Her!

Så nu venter jeg spændt på min kasse fra Gabrielles.dk, som også indeholder en hel del af hendes fantastiske tilbud på Greengate....

Ønsker jer allesammen en skøn weekend, håber regner snart holder op igen, så vi kan få lidt varme...



5 kommentarer:

  1. Uha der er så mange dejligheder fra Gree Gate, man kan jo købe sig fattig ti gange. Har ønsket mig noget af det til min fødselsdag på søndag :0) De er så fine de skolesager, hvem der bare var barn på ny

    SvarSlet
  2. pink, gul og bambi. det går virkelig ikke at vise det her i huset. SUK!

    SvarSlet
  3. Fine sager - hvorfor er jeg ikke 8 år og skal i 2. klasse? God weekend, Susi ;0) Knus fra Anne

    SvarSlet
  4. - og har heller ikke en lille pige mere, som jeg kan forkæle ;0)

    SvarSlet
  5. Der er simpelthen så mange fine ting at det er helt overvældende :)

    Manden starter skole efter ferien, mon han ville blive glad for deres ting *fnis* (bare så jeg havde en undskyldning for at købe det) :-p

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.