onsdag den 6. juni 2012

Ny Køkkenvægt

Som i så i et af mine tidligere indlæg, har jeg haft min den gamle køkkenvægt i lyseblå i bud og den er solgt og er på vej til den glade køber:-)

Tak for alle de fine bud.

Jeg har fået en ny køkkenvægt fra Wesco som jeg har ønsket mig i lang tid, men har ikke kunne opdrive den i den lyserøde farve.

Men så skrev Alice fra Møllegaarden.dk at hun havde fundet en til mig, så tror lige jeg fik lagt en bestilling.

Nu står den her i min dejlige køkken og jeg nyder synet af den, den er så flot.

Den er faktisk rigtig smart, den har nemlig ur på den ene side og vægt måler på den anden, det er da lidt genialt syntes jeg:-)

Den fås i flere farver, så hvis i drømmer om en ny vægt, kan jeg kun anbefale den.




10 kommentarer:

  1. Den er da bare en rigtig lækker sag! Også i lyserød! Tillykke med købet :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fin! Dejligt at du fandt den rigtige farve : )

    SvarSlet
  3. Hej Susi

    Tillykke med din nye vægt, den er rigtig fin - selvom jeg nu også rigtig godt kunne lide den lyseblå du havde ;-)

    Ha' en dejlig dag.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  4. Den er bare SÅÅÅ fin, jeg skal også snart købe mig en køkken vægt ;) ps. nu kan du se min billedevæg, har lagt billeder ind kram

    SvarSlet
  5. Den er rigtig flot. Dejligt for dig at du endelig fandt en som du ønskede dig.
    Kh Lonni

    SvarSlet
  6. Ja den er dejlig, har også brødkassen. Jeg fik begge dele i julegave, men fandt dem først frem her i foråret, for jeg syntes farven er skrap. Ville gerne have byttet med din blå;-)
    Knus

    SvarSlet
  7. Hvor er den skøn og passer bare så fint ind. Knus Anne

    SvarSlet
  8. Dejligt at du fandt den, det er jo lige din farve :)
    god aften jeanett

    SvarSlet
  9. ÅÅåå den var virkelig nydelig:)
    Klem Anki

    SvarSlet
  10. Hvor er den flot i farven rigtig candy floss :) Kan godt forstå at du er glad for den, men jeg var bestemt også vild med den lyseblå. Denne her virker mere moderne i retro stil.. Hvis der ellers er noget der hedder det ;D))
    Den skal du nok blive glad for
    Ha' en dejlig dag
    Knus Tina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.