søndag den 22. april 2012

Mit gamle syskrin med nyt look!!!

Kan i huske det gamle syskrin, som jeg byttede med min veninde for et stykke tid siden.

I kan se hvordan det så ud Her inden jeg tryllede med det...

Det har nu fået et nyt look med stjerner på.
Jeg har brugt mange dage på det, da det hele er malet med pensel.

Først har det fået tre gange grunder, derefter 3 gange hvid maling og til sidst har jeg limet papiret med stjernerne på med limstift.

Til slut har jeg duppet med mat limlak 3 gang over papiret ( det bobler lidt hist og her, men det sætter sig igen, når limen er tør).

Vil gerne finde nogen andre knopper, så dem der er sat på lige nu er midlertidige...

Syntes det blev så fint, er vild med det papir med stjernerne...

Ha´en dejlig Søndag og Husk min Give Away fra Frk. Mage Her!








21 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet rigtig fint Susi, sødt med de stjerner på

    Kan du ha en skøn Søndag

    Knus Og krammer

    Sisse

    SvarSlet
  2. Hej Susi.
    Det er bare blevet rigtigt sødt.
    Knus Charlotte

    SvarSlet
  3. Flot flot, elsker stjerner, og sagerne i skrinet i ser lækre ud.
    God søndag ;)

    SvarSlet
  4. Hvor er den blevet fin. Kommer til at smile når jeg ser alle dine tråd ruller fra netto. Jeg har også hamstret, men aner ikke hvad jeg skal med dem :-)))) Men de er så søde.
    God dag til dig og dine
    Knus Anette

    SvarSlet
  5. hold da op et arbejde men fint blev den :-)

    SvarSlet
  6. I like it
    ♥♥♥
    have a nice day
    wishes from germany
    scharly

    SvarSlet
  7. Så flot du er bare så dyktig ...
    Knus Karina

    SvarSlet
  8. neeej, hvór er det blevet fint. Så passer det da lige ind, hjemme hos dig. Og sikke nogle fine ting, du har puttet i- jeg har også købt en del af de små ruller med vokset tråd; men min netto havde ikke de to-farvede:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  9. Kan se du også har indkøbt vokstråd (og juetråd)i Netto - her bliver de f.eks. brugt til:http://designlacamara.blogspot.com/2012/03/diy-lav-dit-eget-pasketrissetr.html

    men flere sager er på bedding.

    God søndag

    SvarSlet
  10. Så fint det ble!!
    Nydelig med stjernene ♥
    Og så mye fint du har i skuffene:)

    Ha en fin fin søndag:=)

    SvarSlet
  11. Wauw, Susi! Har du brugt det stjernede papir fra søstrene du købte til det? Det er så flot!

    SvarSlet
  12. Selv skuffefyldet er fint, Sussi. Virkelig gennemført og smukt.
    Knus

    SvarSlet
  13. Tak Piger for alle jeres søde hilsner.

    Ja! det er papiret fra Søstrene, som jeg har brugt, nemt og lige til...

    Det to farvede på rullerne har jeg selv rullet på, det så så sødt ud og hvis jeg skulle købe små ruller med det bånd på kostede de 12-15 kr stykket i England, så jeg brugte nogle af de ruller som voks båndet sad på...

    Ha´en skøn dag allesammen, her er det begyndt at blive lidt varmere,håber det holder:-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  14. Hej Susi. Jeg syntes også som alle de andre - at det er blevet så fint - især en god ide med stjernerne :-)

    SvarSlet
  15. Wonderful box.I have a similar one and I love it.:)

    SvarSlet
  16. Hvor er den blevet smuk ...
    Rigtig fint indhold ...
    Kram Dorthe

    SvarSlet
  17. Ojoj sicket jobb du lagt ner, men så blev de toppensnyggt oxå :) Kanonfint, tänk att färg å mönster kan förnya så :) Kram Fiddeli

    SvarSlet
  18. Så fint! Mine forældre kommer snart på besøg heroppe i fjeldet, og de tager et syskrin med til mig - næsten magen til dit. Tror også at det skal have en omgang maling ;o)

    SvarSlet
  19. Hej Susi

    Ej hvor er den bare blevet fin.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  20. Hi,
    Just a few words... I follow your blog since some monthes and I've never said it to you, but I like your blog, your so sweet "univers"... Google helps me for translating ;-)

    Thanks to go on to bring dreams in our life !

    SvarSlet
  21. Hvor er det blevet flot! <3
    Det er så dejligt at have orden i sine knapper, synåle osv.

    Stort knus og fortsat god weekend.
    Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.