lørdag den 7. april 2012

Lækker værtinde gave.

Igår da vi skulle ud til mine svigerforældre, havde jeg lavet en lækker Basilikum-olie til min svigermor.
Jeg har selv købt en i Netto fornylig, men den var noget pebret og havde ikke meget smag, så jeg fandt en opskrift på  nettet og gik igang med at lave den selv.

Flasken har jeg gemt fra en tidligere dressing og den er super god og genbruge.

Olien er rigtig lækker til salat, pizza eller til at tilføje lidt smag til, når du laver kylling.
Den er simpel og lave, bare du har en frisk basilikum og lidt olivenolie i huset.

I kan finde opskriften Her!

Fortsat God Påske!








9 kommentarer:

  1. God idé Susi...
    Du er rigtig hitte-på-som

    Hun blev vel glad for gaven ??

    Fortsat dejlig påske

    Knus
    Loppe

    SvarSlet
  2. Hej Loppe

    Ja! den faldt i god jord, hun fik også et par dåser med lækker the.

    Fortsat God Påske

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hvilken lekker og smakfull gave! Flott :) Riktig god påske! Klem Gry

    SvarSlet
  4. Sikke en god ide, det er også altid så dejligt at få noget hjemmelavet med personlighed :o)
    Fortsat dejlig påske :o)
    Knus fra Kathrine

    SvarSlet
  5. mmm ja, den olie ville ha' passet rigtig godt til min spinatsalat, som jeg lavede igår; med revet cheddar, rødløg, soltørrede tomater, friske tomater og lidt agurkesalat i...den manglede et-eller-andet og jeg endte med at give den et stænk olivenolie og squeez citronsaft - tror dog din basilikumolie ville ha' klædt den bedre - må jeg huske til næste gang :o)

    SvarSlet
  6. rigtig god ide,ser lækker ud ,
    fortsat god påske

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.