fredag den 27. april 2012

Nyt Greengate

Så kom den søde pakkepost på besøg igen, denne gang med noget nyt Greengate fra Gabrielles.dk


Jeg skulle lige have købt lidt flere melamin tallerkener og krus, så vi har nok, når sommeren kommer, de har jo lovet varme til os i weekenden og det lyder jo skønt!!

Jeg var også en tur i hendes pulterkasse hvor jeg fandt de søde blomstret porcelænskeer til halv pris, så der måtte jeg lige have et par stykker mere til samlingen og en pakke prikket lyseblå servietter fandt jeg også til halv pris.

Det er altså en god kasse hun har der...

Den lille lyserøde kasserolle fra Ib Laursen skulle jeg jo også lige have til samlingen.

Købte et af de små tæpper fra Greengate´s nye serie Ivy Pink i 100x140 cm de er nemlig perfekt til at forandre og beskytte vores lænestol.

Lægger det på sidde hynden, så skal stolen ikke vaskes så tit og så ser det rigtig sødt ud.

I kan se hvor fint det ser ud på billederne, hvor jeg viser det med to forskellige tæpper...

En anden ide som man kan bruge det til, er også at sy store puder af det til soveværelset eller terrassen.

Det koster nemlig det samme som en af de aflange puder og hvis du syr tæppet sammen får du en pude på ca 50x70 det er en dejlig stor pude.

Eller syr to sammen, så har du en lækker pude til ungerne, når de ligger på gulvet og ser fjernsyn.

Savner lidt at Greengate begynder at lave de 60x60 puder som de lavede før i tiden, håber de går igang igen...


Vil ønske jer alle en skøn weekend ...






Her har jeg brugt tæppet Dicte Pale Pink
sammen med puden i samme serie

Her har jeg også brugt Dicte Pale Pink, men har vendt det om.

Og her har jeg lagt det nye Ivy Pink på, det giver lidt mere farve til  sommer.
Puderne er  Ivy Pink og Cornelia Pale Blue 40x40 cm

5 kommentarer:

  1. Fine, fine, nye ting igjen;)
    Du har så mye fint Susi ♥

    Ha en fin fin helg:)

    SvarSlet
  2. Åååå så lekkert,love it. :))
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem Mette.

    SvarSlet
  3. Det ville være dejligt, hvis det ville holde tørvejr i weekenden. Og ja, melamin er et hit i haven! :-)

    Det er en fin idé med tæpper i stole/sofaer. Min mand er mekaniker i sin fritid, så det er ikke altid en ren bagdel, der sætter sig i møblerne. Men tæpper kan vaskes. Det er sværere med en sofa!! :-)

    God weekend
    Birgitte

    SvarSlet
  4. Jamen det ser da bare så skønt ud ;0) God weekend og knus herfra

    SvarSlet
  5. Uhh hvor ser det skønt og hyggeligt ud i din stol :)Lige til en afslappende weekend hvor det vist desværre ikke bliver så varmt som først lovet ;( God weekend!
    Knus Tine

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.