fredag den 9. marts 2012

Endnu flere ruller.

Ja! jeg har lige fået et flip med de små ruller fra Netto.
Jeg købte rigeligt nu da jeg var igang:-)
Og de farver som jeg ikke var helt vild med ( beige) tog jeg snoren af rullen og erstattede med det fine Divine Twine bånd, som jeg selv engang har købt hos Etsy de har så mange fine ting og sager.

Husk! lige i kan gøre min dag endnu bedre, hvis i stemmer på mine bolig billeder Her.
I må stemme 1 gang på hvert billede og meget gerne smide en kommentar.










5 kommentarer:

  1. Kan kun tilslutte mig både Netto og Etsy har mange fine ting!

    SvarSlet
  2. Så fine ruller :)
    God helg til deg Susi.

    NB jeg har vært inne å stemt på deg :)
    Klem fra Tine

    SvarSlet
  3. Hej Stjernegoide

    Ja! der kan man nemt bruge en formue..

    Hej Tine

    Tak skal du have, det er jeg meget glad ved.

    Også rigtig god weekend til jer!!


    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte...
    Må jeg have lov at spørge hvad du bruger dem til?

    SvarSlet
  5. Hej Linda

    Lige dem jeg selv har rullet nye bånd på, tror jeg bare skal ligge til pynt, syntes de er så søde..

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.