tirsdag den 27. marts 2012

Skønne Loppefund!

Det har jeg fundet idag....
Havde sådan lyst til at komme ud i det gode vejr, så jeg kørte en tur på genbrugen og var så heldig med disse fine sager, som jeg fik for en slik.
Skabet er rigtig gammelt og super sødt i den pastel grønne farve.
Spejlet havde lige den patina, som jeg søgte, så nu skal det bare males i en fin pastel farve.
Flaskerne har jeg set at House Doctor sælger til mange penge, så dem måtte jeg også lige have med.

Tænkte på min søde veninde Karin, hun har nemlig den Franske stil og den passer så godt hjem til hende indenfor eller i hendes smukke have, som har så mange smukke opstillinger med gamle sager.
Læg mærke til den helt lille, er den ikke bare sød....

Så det var en god Genbrugsdag, håber der kommer mange flere af dem...

Nu vil jeg gå i køkkenet og få bagt det brød, som jeg satte til at hæve, imens jeg kørte afsted..





Gamle vinballoner



14 kommentarer:

  1. Dejlige ting som du har fundet dig der i dag, ja det er super skønt vejr. Hvad farve skal skabet og spejlet ha

    Knus og skøn forårs aften til dig Susi, tror desværre jeg har vundet en tur med min søster igen idag med ud at handle til imorgen GAB :D)

    SvarSlet
  2. Hej helt vild flot skab, sikke dog fine loppefund. ha en dejlig aften

    SvarSlet
  3. Hej Sisse

    Tror det skal blive i den farve, syntes det passer perfekt til mit Greengate i stuen.

    Så skal i ud og hygge igen..hi hi... Det hårdt når man skal finde nyt tøj, hader det selv, så er jeg meget bedre til at købe noget til hjemmet.

    Hej Louise

    Ja! det skab er bare så sødt, er vild med farven og de små låger.

    Ha´en dejlig aften begge to.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Sikken nogle skønne sager du har fundet :) Her i Brønshøj åbner snart en genbrugs og jeg besøger den straks den åbner og håber at være ligeså heldig som dig. Smiler
    God aften

    SvarSlet
  5. Hvor har du haft en heldig dag, med så fine genbrugs fund. Skabet er så fint.

    SvarSlet
  6. Jeg synes altid du er heldig med at finde de gode sager ;0) Den er vildt sød den lille.
    God aften;0)

    SvarSlet
  7. Hej Gitte

    Håber du finder nogen rigtig fine sager...

    Hej Molly

    Ja! det har været en god dag, er også selv helt forelsket i det skab.
    Glæder mig til at få det hængt op.

    Hej Julie

    Ja! er den ikke bare sød,den størrelse møder man ikke så tit.

    Ha´en dejlig aften allesammen

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Hvor er det dog bare et sødt skab... Du finder nogle søde og flotte ting :-)

    Elsker at kigge med hos dig...

    Knus og god aften

    SvarSlet
  9. Sikke da en fantastisk kup dag. Der er altså ikke noget som en en shoppedag i forårssolskin.
    ;0) Kristine

    SvarSlet
  10. Sikke et flot skab
    Knus Karina

    SvarSlet
  11. igen en masse skønne sager - hvor bliver du ved med at finde plads ;0)

    SvarSlet
  12. Sikke dog fine sager susi..er især vild med skabet :)
    Knus

    SvarSlet
  13. Gode lopper du har slæbt med hjem

    SvarSlet
  14. Skønt loppefund, sødt og anvendeligt er det også!

    Hilsen Helle

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.