fredag den 9. marts 2012

Endnu en gammel vinkurv

Da min mor var her sidst, havde hun endnu en gammel vin kurv med, som hun havde fundet på loppemarked.
Kenneth har været så sød endnu engang og sprøjtmalet den hvid, så den kan stå i soveværelset med min nye sovepose i fra Greengate.

Nu har jeg efterhånden fået samlet mig en af hver størrelse, det er lidt sjovt og så ser det jo hyggeligt ud med både tæpper og ruller med papir.
Jeg har tre mellem , en stor og en af de små, så nu tror jeg ikke vi har plads til flere.
Selvom jeg ikke nænner at gå forbi , når jeg møder dem på min vej.






Hvis i har lyst må i meget gerne give jeres stemme på mine bolig billeder lige Her!
Så bliver jeg bare så glad:-)


13 kommentarer:

  1. Fiiint!


    Ønsker deg en god helg

    Klem

    SvarSlet
  2. Ja Susi, de er rigtige skønne de kurve har selv et par stykker men ikke den store,Hvem havde tænkt på at da de blevet lavet til vinballoner at de skulle blive sådan et hit til alt andet en vinballoner

    Knus Og dejlig dag
    Sisse

    SvarSlet
  3. De ser rigtig lækre ud.
    Brugbar til mange ting.
    Jeg ved bare ikke lige hvor jeg finder sådan en henne, men jeg må søge.

    God week-end til dig, kære Susi.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Jeg er også meget begejstret for disse gamle kurve (fra vinballoner). Jeg synes dog det er synd at male dem, og foretrækker dem i den lækre RÅ udgave. :-)

    God fredag til dig, Susi. *knus*

    SvarSlet
  5. Fantastisk vakkert og lurt. Aldri sett slike før jeg. Du har så mange herlige ting.
    Ha ei fin helg
    Anki

    SvarSlet
  6. De er super anvendelige, og det ser samtidig rigtig fint ud med dejlige ting i kurvene.
    God weekend ;)

    SvarSlet
  7. Bare super fine :) kan godt forstå du må glæde dig tiil at få dit fine soveværelse færdig ::)) go weekend til alle

    SvarSlet
  8. Hej Beate.

    Ja! de er så fine.

    Hej Sisse

    Skal nok lede efter en stor til dig, sådan en må du da have:-)
    Nej! det var nok ikke lige de tanker man havde den gang:-)

    Hej Lis

    Du må sige til hvis jeg skal kigge efter nogen til dig, nu har jeg jo nok selv.

    Hej Lisbeth

    Ja! jeg ved godt du krummer tæer, når de bliver malet, men det passer nu pænest herhjemme hos mig:-)

    Hej Anki

    Tak skal du have:-)

    Hej Ditte

    Ja de er rigtig gode til mange ting.

    Til Anonym

    Ja! det bliver så skøøønt...

    Ha´en rigtig dejlig weekend allesammen.

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. De er da super flotte Susi. Jeg kan ikke mindes at jeg har set dem...er det mon noget hjemmebryggeri vi er ude i her. En dejlig weekend til dig og dine...knus

    SvarSlet
  10. Hej Gitte

    Ja! det er nogen man brugte i gamle dage.
    Når du møder dem er de som regel helt rustne og så står der en stor vin glas ballon/flaske i.
    De ballon flasker er også blevet vildt IN dem har House Doctor til 600-700 kr.
    Så syntes jeg det er sjovere at finde de gamle.
    Flaskerne har jeg bare aldrig ville have med, når jeg fandt kurvene, så de er noget røget ud.
    Men det er jo typisk, de så skal blive IN , når der ikke er så mange af dem.

    Også rigtig God Weekend til dig og dine

    Knus Susi

    SvarSlet
  11. Susi, de er rigtig flotte også spray malet selvom jeg som Lisbet også har dem rå, så er de jo mere anvendeligt til tekstiler når de er spraymalet og ikke smitter af med rust.
    Ha det dejligt.
    Klem Tine

    SvarSlet
  12. De er virkelig fine de kurve og super til tæpper, papir m.m. God fredag. Knus Anne

    SvarSlet
  13. Mange dejlige billeder og söde ting :) Knus fra Caroline i Sverige

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.