mandag den 10. juni 2013

Maileg lukker ned!!!

Det vil sige de flytter deres firma fra Kiderisvej i Herning til større og helt nye lokaler på adressen Trehuse 14 i Herning i kan se mere Her!

Men inden de flytter holder de et flyttesalg på Kiderisvej 14 på følgende datoer.

Fredag d 14 Juni 13-15
Lørdag d 15 Juni 10-12
Fredag 21 Juni 13-15
Lørdag d 22 Juni 10-12

Er sikker på der er mange skønne sager, når der rigtig er blevet ryddet op, så måske kan man være heldig og finde lige det man søger!!!






2 kommentarer:

  1. Tak for dit fine indlæg på din blog søde <3
    Dejligt med information om dette.

    Nu må vi se om jeg kan komme med <3

    Ha' en dejlig dag søde.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Nøj det gad jeg godt - desværre kan jeg ikke de datoer, så jeg må se i øjenene at jeg heller ikke denne gang kommer afsted - gad vide om det egentligt nogensinde bliver til noget for mit vedkommende ;0) Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.