mandag den 3. juni 2013

Lækker Fransk Sirup...

Det har jeg fundet i Netto og Rema i denne uge og jeg siger jer!!! Det kan jeg nemt blive afhængig af.

Det smager super godt og som et ekstra plus kan det bruges, hvis man har en sodavands maskine.

Jeg har smagt Hindbær og Jordbær og skal da helt sikkert have smagt de andre de har.
I kan læse om siruppen Her! 

De har også en Facebook gruppe, hvis i skulle få lyst til at følge den, så klik Her!

Siruppen blandes med 1 del saft til 7-9 dele vand alt efter hvor kraftig en smag man ønsker :-)

De fine sugerør er fra Rice, de er så fine med de små paraplyer og passer så fint til mine prikket Greengate glas...











4 kommentarer:

  1. Jeg må straks afsted og handle i morgen <3
    Dejlige billeder og skønne sugerør.

    Ha' en fortsat dejlig aften søde <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Åh dem fik jeg altid som barn.

    SvarSlet
  3. Det må prøves. Vi har en sodastream maskine herhjemme :-) og tak for tippet <3

    SvarSlet
  4. Skønne billeder! Skal vist prøve at få fat i sådan en saft ;0) Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.