søndag den 30. juni 2013

Lysestager har fået nyt look !!!

For et stykke tid siden var vi en smut i Ilva her var der allerede gang i udsalget og der var mange skønne sager, men ikke lige i pasteller.

Men jeg fik en ide, imens jeg gik og osede og fandt tre fine træ lysestager til 20 og 30 kr stykket.

Dem har jeg nu givet en gang hvid maling og derefter hver deres pastel farver ;-)

Jeg har igen malet med Farveprøver og slebet, så de fik en lille smule slidt look og derefter sluttet af med Junkers  ultramat lak...

I kan se hvordan jeg maler med denne teknik her!

Hvis i syntes de er fine, er det bare afsted på loppemarked og finde nogle lysestager, eller som jeg en tur i Ilva.

Ha´en dejlig aften...


Sådan så de ud, inden de kom under kærlig behandling ;-))))



















6 kommentarer:

  1. Hvor blev de flotte <3
    Smuk opstilling søde.

    Fortsat god søndag aften.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Ååååå så fine dine lysestaker ble <3
    Du har virkelig funnet de riktige fargene :-D Jeg bare nyter dine bilder Susi <3

    Klem Mona

    SvarSlet
  3. De er blevet meget fine :o)

    Jeg har længe haft lyst til at komme i Ilva,
    så nu skal jeg måske gøre alvor af det ♥

    Knus Vibeke

    SvarSlet
  4. Hvor er de blevet smukke ! Det er nogle skønne pastelfarver de har fået ! Jeg må på udkig efter nogle lignende ! Tak for altid gode ideer <3
    Knus Jane

    SvarSlet
  5. Lækre farver du valgte til stagerne Susi, godt maling blev opfundet ikke sandt!

    Kram Helle)

    SvarSlet
  6. Jeg er helt solgt i dine farver - mon du vil dele farve-koden med os??

    Mvh
    Anja

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.