torsdag den 12. juli 2012

Hjemme Igen!!!

Så er vi hjemme på godset igen, efter en skøn ferie i Hundested.
Vi har bare slappet max af og hygget os trods det dårlige vejr.

Vi har været en tur i København, Helsingør og Hillerød og ellers har vi tilbragt tiden i Hundested til havnefest sammen med en masse dejlige mennesker.

Jeg fik købt lidt til mine Maileg og lidt tøj til mig selv, der var jo udsalg mange steder, så lidt kup blev det til.

Fandt bla. denne slæde fra Maileg i København til halv pris og en sød cardigan i strik til halv pris, så de er blevet forkælet igen de kære kaniner.

Det blev også til endnu en gammel dukke seng, dem kan jeg jo slet ikke stå for og farven er bare skøn, passer så fint til den høje dukkestol, som jeg købte for et stykke tid siden.

Så nu skal jeg have fundet noget sødt stof til madras, dyne og pude, så de kan ligge godt de kære kaniner.

Ellers blev det til nogen fede Converse gummisko fra Footlocker og en flot skjorte og armbånd fra Noa Noa, de køre 50 % på næsten alt lige nu.

Drengene fik også en masse fedt tøj, så det var dejligt, nu kan vi klare os lidt igen.

Idag har vi været afsted efter vores nye skab, som jeg har ønsket mig i flere år, men som er lidt dyrt.

Men jeg var heldig at finde det brugt til en god pris.

I får det af se en af dagene:-))







5 kommentarer:

  1. Velkommen hjem igen - sjovt, vi var lige i Hundested igår :-)

    SvarSlet
  2. Så deilig du har hatt det på ferie :)
    Jeg har vært en tur i Skagen og det var flott. Vil gjerne tilbake.
    Neste tur blir til Ålborg og Århus, men kun en snartur.
    Jeg fant en fin plass mellom Skagen og Fredrikshavn som hadde mye kjekt å kjøpe og se på. + Den Blå Appelsin :)
    Fortsatt fin sommer til deg.
    Klem fra Tine

    SvarSlet
  3. Hej Anne

    Det var da hyggeligt, lidt ærgerligt vejret er så træls, vi har en skøn strand i Hundested.

    Hej Tine

    Den kender jeg godt, en rigtig hyggelig butik.
    Håber i hygger jer i Danmark trods vejret.
    Ønsker jer en fortsat dejlig ferie og håber vejret vender.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem fra ferien, trods vejrets luner er det nu altid dejligt at komme hjemme fra.

    Jeg starter ferie i morgen ;O)

    Mona

    SvarSlet
  5. Hej søde susi

    velkommen hjem ja sikke noget lorte vejr :( Bliver mere og mere sikker på at jeg en dag flytter til Tenerife igen. dejlig ting du har fået købt til de skønne kaniner. Og ikke mindst dejligt du er hjemme igen har savnet så meget din blog :0)

    Knus Og krammer Og en dejlig weekend

    Sisse

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.