mandag den 23. juli 2012

Cath Kidston Sager!!!

Det er lige, hvad jeg blev forkælet med hertil morgen af en dejlig veninde.

Hun har lige været en smut hos Cath Kidston i London og har købt disse fine sager med hjem til mig, hvor sød har man lov til at være:-)

De sødeste prikket lys og en fin pakke lommeservietter, som jeg tit bruger til pynt.

Tusind mange Tak!! Det er sådan en fin  gave, lige min smag...

Det har allerede fundet sin plads i vores hjem, nænner jo slet ikke at bruge det, så fint som det er.


Vi havde en skøn dag til Grøn Koncert igår, det regnede lidt, men vi overlevede.

Rasmus Seebach og LOC leverede et fedt show og det var mest dem jeg tog afsted for at høre, så det kunne ikke være bedre, glæder mig allerede til næste år:-))










2 kommentarer:

  1. Du har helt ret. Det er virkelig nogle fine gaver du har været heldig at få. Dejligt at blive tænkt på.
    Godt at høre at du havde en god Grøn koncert. Jeg vil give dig ret i at Rasmus Seebach var rigtig god. Vi blev dog ikke for at høre de sidste efter Rasmus, da vi havde børnene med og den mindste var ved at være træt.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  2. Skønne sager - dejligt at blive forkælet! De er super søde de prikkede lys ;0) Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.