mandag den 30. juli 2012

Crafty Cook til Marengs

For et stykke tid siden investeret jeg i denne smarte Crafte Cook til 39 kr hos Inspiration 
Man kan desværre kun købe den i butikkerne og ikke på nettet.

Jeg afprøvede den igår med at lave marengs, den er rimlig nem at bruge, MEN selve posen der høre med er noget bras, det man fylder i posen trækker ud igennem, så man bliver helt snasket på hænderne.

Så det må være en ommer for dem som har produceret den, man kan også på dette link på You Tube se at det ikke er den medfølgende pose de bruger.

Jeg fandt min sprøjtepose fra Tupperware  frem og den kunne sagtens bruges til deres tyller, så det var ik´ så ringe:-)

Fik nogen fine marengs ud af det, men den kan jo bruges til mange andre ting, hvis i ser videoen på You Tube, er jeg sikker på i får mange ideer.













10 kommentarer:

  1. Hej Susi.
    Mums, du er bare så go´.
    Tror snart jeg kommer forbi og smager noget af alt det lækre du laver.
    Og igen nogle skønne billeder.
    Rigtig god dag til dig fra mig
    Knus Anette

    SvarSlet
  2. Har lige været inde og se videoen, og jeg skal da bestemt en tur i Inspiration og købe sådan en. Tak for info, og super flotte kager du har fået lavet med den.

    SvarSlet
  3. Sikken nogle flotte marengs :)
    De får nok udsolgt med de smarte tyller i Inspiration nu :)

    SvarSlet
  4. Super lækre ser de ud. Har også set de selv samme tyller i Føtex. Kan dog ikke huske til hvad pris.

    SvarSlet
  5. uhh... de ser ellers godt nok lækre ud de marengs. Det ser nuser ud med krymmel på..
    Nu ser mit skarpe øje et billede med Karla blomsten på med lyseblå stribet baggrund. Er det et maleri eller postkort. For det ser drøn godt ud. Hvis du har tiden, kan du så ikke tage et billede af kortet eller va' det nu er og så sende det til mig ?? Jeg kunne vildt godt tænke mig at male det.. Har nemlig lige fundet lidt stof med samme motiv på , på loppen med det er så småt at man dårligt kan se detajlerne ordentligt!!
    Håber at du gider
    Knus Tina

    SvarSlet
  6. Ej de er da vildt flotte, og hvis de smager lige så godt kan det jo ikke gå helt galt ;O)

    Mona

    SvarSlet
  7. Hvor er de fine de marengs - du er altså god til det! Er også vild med dit billede i baggrunden - men i det hele taget er dine billeder bare så fine ;0) Stort knus Anne

    SvarSlet
  8. Lulufant- kunne du ikke tænke dig at male to ??

    *SMIL*

    Knus til jer begge
    Loppe

    SvarSlet
  9. Hejsa
    ja de er bare gode, de tyller, men nej posen er knap så god.

    Hvis de skulle blive udsolgt i Inspiration, fås de også i Føtex til kr. 39,- , der har jeg i hvert fald købt mine.

    SvarSlet
  10. Den kan også købes i Metro.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.