onsdag den 16. november 2011

Italiensk Keramik hos Solkrogen.

Hvis du lige går og mangler noget lækkert keramik.
Så har jeg set det smukkeste fra Rice hos Solkrogen.com
De har et stort udvalg med mange forskellige dele og i rigtig dejlige farver.
Den røde er super flot til Julebordet...
Stellet er produceret i Italien og er lavet af ler.
Hvis i har lyst til at følge lidt mere med i nyheder og ideer fra bla. Rice
Så skulle i  tag et kig ind på denne flotte engelske blog Her!
Den er meget inspirerende..







2 kommentarer:

  1. Hej Susi

    Ja det er et fint stel jeg har dog kun det med blomsterne i midten. De er meget robuste deres tallerkener.Jeg kunne dog godt snart tænke mig nye mønstre /blomster. Har du været forbi min blog og set mine koldrørte sæber??
    Klem og god dag fra Tine

    SvarSlet
  2. Hej Tine

    Ja! det er et lækkert stel.
    Og så her i Julen...
    Har lige været inde og se dine fine sæber.
    Det jo helt professionelt lavet...
    Det må jeg prøve en dag.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.