onsdag den 16. november 2011

Nye Jule sager Fra Gabrielles.

Idag kom posten med min pakke fra Gabrielles.dk.
Med rigtige lækre sager fra Greengate i Julen farver.
Denne gang havde jeg bestilt den røde voksdug med stjernerne, søde servietter, små fugle huse til juletræet, viskestykker m. stjerner, gave papir m. stjerner og det sødeste bånd m. blonder, et forklæde m. stjerner, en fugl til ophæng på mine lysestager ( lysestagen er min egen).
Sidst men ikke mindst den skønneste og flotteste pude i ternet m. broderet blomster i 40x60 cm.
Den glæder jeg mig så meget til at pynte med, når jeg skal igang.
For nu varer det ikke længe...


P.s Hvis i har lyst til at deltage, har Gabrielles.dk en konkurrence på hendes Facebook side, hvor der er mulighed for at vinde gaver i hele December måned.
Hvis i vil lege med, skal i bare klikke Her!

Pakken´s indhold.

Er den pude ikke bare skøn...

En masse gode sager...

Sød lille fugl...

Sødt bånd og gavepapir.

Søde Jule glas fugle huse.
En lille hilsen fra Gabrielles.
Uhmm... de er super gode:-)

P.s Der er nyt i pulterkassen kig ind Her!

8 kommentarer:

  1. Sikke et flot gave papir . jeg skulle önske mig en gave med papir fra Greengate fey red . Kan man det ? hi hi :)Knus Karina

    SvarSlet
  2. Hej Karina.

    Ja! det er super sødt deres papir.
    Det ville ikke være så ringe, hvis alle ens gaver blev pakket ind i det papir:-)
    Har en ide med det.
    Som jeg håber bliver sødt...

    Tak for dine altid søde beskeder.

    SvarSlet
  3. Mums nogle lækre ting du har købt ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  4. Ja! det var en dejlig pakke jeg fik bestilt mig...
    Nu mangler jeg vist heller ikke så meget, før jeg finder alt det frem fra kælderen og begynder at Jule...
    Hvis jeg kender mig selv ret, kan jeg ikke huske det halve af hvad jeg har.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Sikke mange flotte ting...kan næsten ikke vente til julemåneden starte juhuuuu
    KNUS til dig og en dejlig aften...

    SvarSlet
  6. Så mye fint!!
    Men at du har plass til mere GG, hihi;)) Du har jo nesten mer enn butikkene selv du jo;)
    Jeg kjøpte meg litt nytt i dag jeg og, i den røde dots-serien;)

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlet
  7. They look so beautiful. Great colours. Pink and red are ablolutely favoured this year :)

    SvarSlet
  8. Åååå så mye fint du har fått :)
    Og så likte jeg godt den nye postkassen din ;)
    Ha en fin aften.
    Klem fra Tine

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.