fredag den 10. juni 2011

Nye Visitkort.

Ja! så har jeg igen lade mig lokke til at købe visitkort hos Vistaprint.
Fik en mail, hvor de skrev jeg kunne få 250 gratis visitkort, men da jeg nåede til kassen kostede dig mig en mindre formue.
Alle de der tilbud de reklamerer med, er ikke helt til at gennemskue.
Så jeg har bare gemt visitkortet på min computer, så vil jeg selv printe dem ud på fotopapir.
Det bliver nemlig kanon flot...

Jeg har nu lagt de gamle visitkort ind, som jeg lavede for et stykke tid siden.
Og jeg er bare så meget i tvivl om, det skal være de gamle eller de ny jeg skal tage i brug...
Hvad syntes i???








16 kommentarer:

  1. ja, jeg havde samme planer: 500 stk. for en skaldet 50´er lød da godt!!! Men portoen kompenserer så åbenbart for rabatten - fatter ikke hvordan det kan løbe op i 70kr at få sendt sådan nogen små lapper papir afsted ;-) så jeg strandede osse der... God fornøjelse med dine - KH Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Susi...
    De er super flotte dine visitkort... og ja man skal sørme passe på derinde.. lige pludselig er det bare dyrt selvom de reklamere med "gratis" visitkort..
    Håber du iøvrigt har det godt..
    Stort smil fra Tina

    SvarSlet
  3. Hi ja jeg faldt også i Susi.Men det er så simpel at lave dem selv også koster det jo næsten ingen penge.Super flot visitkort du har fået lavet der.
    Rigtig god Pinse til dig og familien.Kram Else

    SvarSlet
  4. De ser da knald godt ud de visitkort, Der er også en del som har spurgt mig og jeg ikke havde et, når de til festerne ser mine kager.. Så, måske man skulle overveje at lave nogle selv. Det kræver bare liggggee..... en ny printer først. :P) Men dine er alstå super flotte og så er det bare så smart at vedlægge nogen rundt omkring når man er ude.
    Rigtig god ide' Susi
    Knus fra Tina

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare blevet fine. sådan et må jeg bare eje.

    SvarSlet
  6. Hej Susi,

    Alt er som bekendt relativt! Personligt synes jeg VistaPrint er et SUPER GODT foretagende... både m.h.t. kvalitet, leveringstid OG priser!

    Jeg har handlet hos dem mange gange i forb. med mine webshops... både postkort og visitkort og nogle få andre ting, og synes de er vildt billige!

    Husk på: Når du selv printer, så er det jo heller ikke "gratis"... Printerpatroner koster en FORMUE(!)

    Selv om jeg har arbejdet med grafik etc. i en lang årrække, og sagtens kan lave mine egne, fine visitkort på PC/printer/skæremaskine, så synes jeg dem, man får trykt/skåret på et prof. trykkeri, får et "kvalitetsstempel", de hjemmegjorte ikke har.

    Men... det er jo blot min ydmyge mening... og igen: Alt er jo relativt. ;-)

    Go' fredag... ☼

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  7. De er så fine dine kort.
    Har også bestilt fra Vista og blev overrasket over prisen, da jeg nåede til betalingen.
    Egentlig ikke fordi jeg synes det er dyrt, men man bliver lige lidt lokket med at få "gratis" visitkort. Og når der så er gået noget tid, får man mails om at, nu skal man skynde sig at bestille en ny omgang, for dit design bliver slettet for databasen.
    Men den hoppede jeg altså ikke med på....
    En god idé at printe på fotopapir, den havde jeg ikke lige tænkt på :)

    SvarSlet
  8. intet er gratis!! Jeg har også været derinde og har fået lavet et rigtig godt køb, synes jeg selv :D Det er super flot kvalitet det man får derfra, og kan efter min mening ikke måle sig med det jeg selv havde lavet før, på troda af fotoprinter og det hele :D

    SvarSlet
  9. Det er sikkert også en fair nok pris de forlanger.
    Men det er deres måde de lokker folk på, som jeg syntes er lidt træls.
    Først skrev de, det var gratis, da jeg så var nået halvvejs, stod der oppe for oven at der var en speciel pris til mig, hvis jeg bestilte idag, så ville jeg få 50 %.
    Så da jeg nåede til betalingen, kunne jeg ikke se det med de 50% længere.
    Så skrev jeg til dem og de skrev rimlig hurtigt tilbage, at hvis jeg skrev i feltet rabat ville jeg opnå speciel rabat til mig.
    Men der var ingen rabat felt at skrive i.
    Derfor følte jeg, det var det rene snyd...

    Men er glad for at høre, der er andre der har fået en god pris derinde.

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  10. Flotte! Jeg har selv lige overvejet det i dag.
    PS. Mangler du ikke adressen på din blog på visitkortet? Eller er det bare mig der ikke kan se den...
    VH Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  11. Hej Jette.

    Den behøver jeg ikke.
    Man skal bare skrive mit navn eller " Velkommen hos indretning med farver" så kommer den frem.

    Du må også igang med at designe et visitkort:-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. Hej Igen Jette.

    Nu har jeg sat blog adressen på, så kan det godt være det er nemmere for folk.
    Tak fordi du var så vågen:-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  13. Kæmpe PIP fra mig ang. Vistaprint: Uanset at portoen er dyr hos Vistapint SÅ ER DET STADIG MEGET BILLIGT !!!. Nogen der kender et andet sted hvor man får 250 visitkort i dén kvalitet Vistapint leverer i til under 100 kr., så vil jeg meget gerne vide det. Nogen gange kan man oveni købet være heldig at tilbuddet er på 500 visikort. Har handlet hos Vistaprint i mange år og har endnu ikke fundet et sted hvor det er billigere. Så er jeg i princippet ligeglad med om det er i portoen de tjener deres penge. Iøvrigt nogle søde visitkort du har kreeret. Pøj pøj med dem :-) Kærligst Bettina

    SvarSlet
  14. Hej Bettina.

    Det lyder som om det er billigst hos Vista.
    Men det jeg bliver forvirret af, er den måde de reklamere på.
    Lige når man starter koster den næsten ingenting og pludselig løber det bare stærkt.
    Og så syntes jeg, det er besværligt at finde ud af, hvad man egentlig får for pengene.
    Men jeg må prøve igen...
    Nu er der flere der har skrevet at de er billige, så der må jo være noget om det... smiler.

    Glad for du syntes de er okay..

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  15. Jeg syntes bedst om nr. 2 ...
    var det ikke det du gerne ville vide ;0)

    SvarSlet
  16. Hej Susi (...og andre). Ja det kan være tricky at gennemskue priserne hos Vista, men de er helt klart meget billige på slutregningen :-). Jeg gør som regel det, at jeg tager alle de "gratis" produkter jeg lige står og mangler, kører ordren igennem og betaler. Skal jeg så bruge flere, f.eks. postkort, så går jeg ind på siden igen og laver en helt ny ordre. Det er billigere end at lægge dobbelt op på første ordre....:-) - håber I forstår hvad jeg mener ?. Kærligst Bettina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.