onsdag den 8. juni 2011

Nye Sager.

Vil bare lige vise jer mit nye læder armbånd, som jeg har købt hos Savillas.
Jeg faldt bare pladask for armbåndet, som lige er min stil.. og så til 75 kr, det jo et fund til den pris.
De fandtes i mange forskellige farver kombinationer og nogen med lidt mindre blomster på.
Og min nye taske, til når jeg skal på ferie.
Manglede en taske, der kunne hænge om halsen, uden jeg mærkede det og uden den var for tung.
Og denne her er bare perfekt:-)
Fås også i sort...


Giver lige lidt farve til en ensfarvet bluse...


Købt hos Rabøl i Farsø til 229 kr minus 20 % da de holdt Bynight.
Så den endte i 183 kr.

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare FLOT det armbånd - Det ville også blive elsket her i huset!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.