lørdag den 14. maj 2011

Heldige Asen.

Da jeg endelig kom på min blog, efter mange dages pause pga. travlhed med konfirmationen, fik jeg en dejlig besked fra Fru millas cupcakes om at jeg var den heldige vinder af hendes Give Away.
En rigtig lækker bog " Cake Decorating" skrevet af Jane Price.
Og igår lå den i postkassen, og sikken en bog, der står alt, hvad man har brug får til at pynte sine kager.
Men jeg tror jeg skal øve mig længe,  men man siger jo at øvelse gør mester...
Helt klart et vinterprojekt...
Tusind mange tak Camilla for den fine gave...




Fødselsdagkage

Super flot bryllupskage.

Feks. hvordan du laver en rose...



1 kommentar:

  1. Ejj tillykke med bogen.. den skal du nok blive glad for :)

    Hvis du ikke har lavet kager før så er et godt sted at handle www.specialkøbmanden.dk de har alt du har behov for og har forhandlere rundt omkring i landet og også kurser.. og wilton fondant som er super let at arbejde med...
    Bare et lille tip fra mig som selv decorere kager :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.