tirsdag den 3. august 2010

Så er ferien snart slut...

Ja! så skal vi til at ha´en hverdag igen.
Har lige sagt farvel til mit sidste hold sommerferie gæster.
Og trænger bare til at falde helt til ro.
Det har bare været så hyggeligt.
Sendte dem afsted kl 6:30 imorges, da de ville ind til Aarhus og se Sommersumaru med tøserne, inden de skulle med færgen hjemover til Hundested.
Gik i seng igen og da jeg stod op kom posten med min bestilling fra Gabrielles.dk.
Det er en super god netbutik, med hurtig levering og rigtig god service.
Herunder viser jeg lige nogen af de fine ting, som jeg fik til halv pris...


Fin blå kasse som jeg vil bruge til mit grønne bestik.
Bemærk de fine flasker med fransk kildevand.
De er købt i Superbest.

Super sød toilettaske, som passer til den store jeg har.


Købte 2 stk muleposer, 3 krus og 2 kander.


5 kommentarer:

  1. Sikke travlt du har haft...

    MEN hvor ER du altså go´til at gøre fund og stille op...

    Når jeg kigger på din blog, sidder jeg altid og smiler...

    Nu er det snart min tur til ferie... så skal jeg nysle og pysle, ordne og gøre, fikse og arrangere, slappe af og lave projekter... uh hvor jeg glæder mig...

    OG MON IKKE jeg liiige kigger ind på din blog og suger lidt pastel-inspiration til mig...

    Håber du nyder resten af ferien

    Knus
    LOPPE

    SvarSlet
  2. Hej susi

    Tak fordi vi må følge med på din fine blog.Det er altid en stor fornøjelse at følge med og glæder mig til hver gang du har noget nyt på tapetet;-) Jeg er selv stor Greengate fan og hang til sommerhusstilen. Nu kunne jeg se at du havde købt hos Gabrielles og de har halv på Greengates og må da straks også bestille derfra ;-)Ved du forresten om de flasker kildevand du har på billedet,er noget Super Best har fast i deres sortiment.Har selv været på udkig efter de flasker men har ikke haft heldet med mig. Ha en forsat go tirsdag knus Henriette (århus)

    SvarSlet
  3. Hej Henriette.,

    Det gør mig så glad, når nogen gider dele min interesse for boligindretning.
    Så det er mig der takker:0)
    Jeg har købt dem i Super Best i Hundested.
    De har dem som fast sortiment.
    Og måske vælger de at bestille dem hjem i ½ l.
    Så det håber jeg de gør:0)
    Hvis ikke du kan få fat i dem,så giv mig besked.
    Så skal jeg købe nogen til dig.
    Har nemlig familie i Aarhus, så jeg er der ind imellem.
    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hej Susi.
    Jeg håber du har haft en rigtig dejlig ferie! :-)
    Sikke nogle lækre ting du har fået købt dig, det er altid dejligt med nye Greengate ting. Jeg er vild med den stribede kanden, så selv på den i sommerferien da vi var i Ebeltoft.
    Knus fra mig

    SvarSlet
  5. Hej Line.
    Jeg har haft en rigtig dejlig ferie og håber også i har nydt ferien.
    Jeg har selv gået og kigget på kanden et stykke tid.
    Men syntes jeg havde så mange:0)
    Men da jeg så opdagede, at Gabrielles havde den til halv pris, måtte jeg bare eje den.
    Så kig ind på hendes side ind imellem.
    Hun har tit et godt tilbud...
    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.