tirsdag den 17. august 2010

Posten er min ven.

Ja! nu gjorde hun det igen, min søde post "kvinde".
Stod der ude på trappen med min længe ventet pakke fra Møllegården  imens jeg skyndte mig, at sætte morgen håret og få søvnen ud af øjnene.
For jeg hader, når der ligger en seddel i min postkasse, om at pakken kan afhentes på posthuset efter
kl 16:00.
Så er dagen bare lang...
Men Yes! jeg fik den lige til døren.
Det jo ligesom juleaften, elsker at få pakker:0)
Og her kan i så se, hvad det er ,der har gjort min dag til en god dag.
Lækre sager fra Greengate.
Jeg! skal godt nok styre mig denne gang, med alle de fine ting.

Ha´en dejlig dag allesammen:0)



Min lille hyggekrog...



Sød ny pude og lækkert tæppe.



                                  

2 små skåle i millie white.


3 fine dåser i smukke farver.




Læg lige mærke til de nye små latte kopper, de er bare så nuttet.

13 kommentarer:

  1. Hej. Det var da godt nok en lækker pakke, især for alle os Greengatefan, vi er slet ikke misundelige.:-). Hvor har du da været så heldig at kunne købe det allerede nu? Jeg har selv købt del af det gamle på nettet ved Nordhjem her i sommer.

    SvarSlet
  2. Helt underbara saker. Jag älsker Green gate men har inget ennu tyvärr. Men jag har en kompis som skal starta en inrednings butik och troligen selja Green Gate så då skal jag handla av henne :o)
    Önsker dig en underbar fin dag! Kram Rachel

    SvarSlet
  3. Det er helt bestemt fine ting du har køb, men jeg er bare nødt til at spørge hvor lænestolen er fra. Den er så flot. Lige den jeg ønsker mig.
    Hilse Marianne

    SvarSlet
  4. Hej Marianne.

    Det er Jenny stolen fra Ikea.
    Hvis du er heldig kan du få den til rimlig penge i Gul og Gratis eller Dba.
    Der har jeg selv købt mine to.
    Et nyt betræk koster nemlig kun 200 kr.
    Og jeg fik mine for 400 kr stk.
    Som ny koster den 1200 kr.
    Knus Susi

    SvarSlet
  5. For en herlig hyggekrok du har :-) Sikkert deilig å trekke føttene opp i stolen, kose seg med en kopp te og ei god bok :-D

    Ha en flott dag og klem fra Siv

    SvarSlet
  6. Hej Susi
    Tusind tak for dit gode råd. Den ide ville jeg aldrig selv have fået, men selvfølgelig, når man nu bare kan købe et nyt betræk.
    Jeg går straks igang med at søge.
    Hilsen Marianne

    SvarSlet
  7. Fine sager du har fået .... øh sikkert købt ;0)
    tak for opskriften på min blog..

    SvarSlet
  8. Hei hei
    Så mye lekkert. Elsker de sommerlige og flotte farvene. Den Ikea? stolen står på min ønskeliste og.
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlet
  9. Hejsa
    Fine ting igen :-) Ja de er søde de "poste" hi hi.
    Og Møllegaarden har virklig et stort udvalg, har lige savlet på deres side, men ingen køb lige nu, må styre mig..... Men svært da ! Huu-ha.
    Du må være eksperten jeg skal spørge :-)
    ....på side 29 i GG´s nye katelog er der i opstillingen en latte cup med lilla blomster på, der brugt som potteskjuler..... Men kan ikke finde den andre steder. Mon den overhovedet kan købes så ? Ved du noget ? he he
    Ha en god dag
    vh Jonna

    SvarSlet
  10. Hej Jonna.

    Kan godt se Latte kopperne, men det er også det eneste sted.
    Men prøv at ring til dem på tlf 39960333
    Så får du klar besked og de kan også fortælle dig hvem der har bestilt dem hjem.
    Knus Susi

    SvarSlet
  11. Hej Susi. Sikke da en sød post du har;-).
    Det er så dejligt at få pakker og især når indholdet er så lækkert som det du har fået!!
    Det er en fornøjelse at følge din fine blog og meget sjovt at se din franske periode!Det var nu også hyggeligt. Men forandringer er jo også rart!
    Ha´ en dejlig dag. Knus Louise:-)

    SvarSlet
  12. Hej Jonna.
    Skriver lige igen ang de krus.
    Du kan finde dem hos Emilyrose.dk.
    Hun har dem på hendes side, godt nok ikke på lager endnu, men de kommer.
    Knus Susi

    SvarSlet
  13. ååå, for en skjønn krok du har, nydelig romantisk..

    Vil takke deg for herlige ord inne hos meg, så stas at du ville følge meg virder :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.