mandag den 17. oktober 2016

Give Away - Vind et valgfrit emaljeskilt fra Ramsign.dk

Så skal vi have gang i en lækker Give Away  fra www.ramsign.dk.

De har nemlig været så søde og sponsorere et valgfrit emaljeskilt til en heldig følger af min blog.

Et skilt der helt sikkert vil pynte på et hvert hus.

Måske du vil forkæle manden/ konen eller en af dine børn eller bare dig selv, med et smukt husnummer eller navneskilt lavet efter den oprindelige tusind år gamle fremstillingsproces.

Skiltene er håndlavet i ægte glas emalje og har en garanti på 30 år.

I kan læse lidt om hvordan de smukke skilte bliver fremstillet her!

Den heldige vinder får frie hænder på deres side www.ramsign.dk til at designe sit helt eget skilt.

Det eneste det kræver for at være med, er at du finder det skilt du kunne tænke dig, og skriver det i kommentarfeltet, så er du med i lodtrækningen.

Give Away´en trækkes d 1 November 2016...

I kan se hele udvalget her! www.ramsign.dk :-)

Held og Lykke alle sammen...










 

22 kommentarer:

  1. Nøj en lækker giveaway. Jeg ville så gerne vinde dette skilt til mine forældre mvh helena

    SvarSlet
  2. Sødeste Susi.
    Det er en af de bedste giveaway jeg har oplevet. Jeg er helt i ekstase og har studeret de smukke skilte nøje. Hele produktet og dens fremstilling tiltaler mig så vanvittig meget.
    Jeg er solgt og har haft meget svært ved at vælge et skilt.
    Men Highlander er det skilt som vil passe hos os. Smukt og enkelt og med så meget nostalgi og finish, at jeg vil krydse alt jeg har. Her vil jeg være egoistisk og håbe :)

    Rigtig smuk dag til dig
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
  3. Sikke nogle smukke skilte <3
    Bliver jeg den heldige vinder, vil jeg gerne have et Highlander Husnummer skilt :-)

    SvarSlet
  4. Vildt smukke skilte , en en fantastisk gave at vinde ��

    SvarSlet
  5. http://www.ramsign.dk/product_enlarge.asp?itemID=880
    Ønsker mig dette smukke husnummer til mit lille landsby idyl.
    Hilsen Marianne Juhl
    Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet
  6. Sikke mange fine skilte, jeg ønsker mig dette her, hvis jeg bliver den heldige :-)
    Highlander
    Husnummer 10-30
    Mål: 15 x 20 cm
    Pris: 498 DKK

    Kh Mette Lynghøjen, mette@frontiertrading.dk

    SvarSlet
  7. Wow hvor flot. Hvis jeg er så heldig at vinde skal det være et Engelhardt navneskilt :-)
    Mange hilsner Anette

    SvarSlet
  8. De er godt nok fine! Hvis vi er heldige, ønsker vi os Engelhardt-modellen.
    Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  9. Et Metropolitan navneskilt hadde passet veldig godt hos oss!
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlet
  10. Flot give away
    Gad virkelig godt vinde
    Highlander
    Rektangulært husskilt
    Mål: 18 x 28 cm
    Annette

    SvarSlet
  11. Jeg må også være med på em highlander :) sikke en flot give away ����

    SvarSlet
  12. Super flot Give Away.
    Highlander er lige det skilt jeg ønsker mig til mit lille "Casa Rosen"

    SvarSlet
  13. Highlander I grønt er bare så elegant 🏪

    SvarSlet
  14. Sikke hyggeligt med en give away. Min nye udendørslampe vil da gerne have selskab af et Engelhardt husnr. VH Carina Cttlemma@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg ville ønske mig et Metropolitan navneskilt.

    SvarSlet
  16. jeg vil ønske mig et Metropolitan
    Husnummer (18) i sort :)

    SvarSlet
  17. Jeg ville blitt overlykkelig av å vinne et Highlander husnummerskilt !!
    Anne

    SvarSlet
  18. Ihh hvor en lækker give away. Jeg kunne virkelig godt bruge et nyt skilt til mit hus, det gamle har udtjent sin værnepligt gennem de sidste 18 år og det ville være en drøm at vinde dette http://www.ramsign.dk/product_enlarge.asp?itemID=734
    (Engelhardt rektuangulært husskilt)i sort med hvid skrift med huset nummer og Familien Overballe & Hund nedenunder :0)

    SvarSlet
  19. ����Highlander husnr. skilt ville være skønt at vinde. ����

    ❤️❤️❤️

    agnete60@gmail.com

    SvarSlet
  20. Det er super flot det vil jeg gerne ønske mig.

    SvarSlet
  21. Jeg ønsker mig rigtig meget Engelhardt modellen med mit, min kærestes og vores søns navn mvh Eva evajj.au@gmail.com

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.