onsdag den 13. maj 2015

Maileg dukkehus til vores barnebarn...

Så Maileg huset næsten færdig, min kære husbond mangler bare lige og fået lavet lågen klar, den skal lige have glas i istedet for den kedelige finer fyldning.

Der mangler også lige lidt Maileg sager, men det må komme med tiden...

Håber i syntes om det og i kan bruge ideerne til jeres egen prinsesse.

Sofia har allerede indviet det og det var lige noget der passede den unge dame ;-)

Er sikker på vi får mange hyggelige timer sammen med Maileg :-)))

Det meste af mit Maileg er fundet hos!

www.shop-Teglgaarden.dk  
www.gabrielles.dk  
www.mollegaarden.dk 

Ønsker jer en fortsat dejlig aften og tak fordi i kiggede forbi...


















































11 kommentarer:

  1. Helt fantastisk hus <3 Så mange detaljer, hvor har du funnet tallerken hyllen? Laget den selv?
    klem Trude

    SvarSlet
  2. Tak søde Trude.

    Den har min søde mand lavet til mig <3

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. I love their Maileg dolls !!! Greetings from angie

    SvarSlet
  4. Wauu Susi (og gemal), virkelig flot og SÅ gennemført. Super ideer med hems til museungerne og bilparken i kælderen. God torsdag ;)

    SvarSlet
  5. N¨å skulle jeg plutselig ønske jeg var ditt barnebarn!!!! Noe så herlig <3
    Jeg får vel være fornøyd med at jeg fikk en ny kanin med samboer i går,men får lyst på alt jeg ser her likevel!!!!
    Wow altså!!!
    Toveklem :)

    SvarSlet
  6. Wauw - hvor er det fint og gennemført :-) Sofia er en heldig lille pige <3

    SvarSlet
  7. Jeg dåner!! Kunne jeg trylle mig en tomme høj flyttede jeg ind.

    - Anne
    www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Nææææææ hvor er det fint - må være en drøm for enhver lille pige :0) Knus Anne

    SvarSlet
  9. Noget af en drøm af et dukkehus :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  10. Tak for alle jeres søde kommentarer piger.
    Thanks for all you sweet comments girls ❤️

    SvarSlet
  11. Wow!!! Great house :) Everything is sooo cute! J.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.